Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / आज पकवान मुक़ाबले और तक़रीब इनामात

आज पकवान मुक़ाबले और तक़रीब इनामात

हैदराबाद 04 जून: पकवान क्लासेस के आख़िरी दिन आज भी सिंह गार्डन फंक्शन हाल पर ख़वातीन का ज़म्म-ए-ग़फ़ीर देखा गया।

हैदराबाद 04 जून: पकवान क्लासेस के आख़िरी दिन आज भी सिंह गार्डन फंक्शन हाल पर ख़वातीन का ज़म्म-ए-ग़फ़ीर देखा गया।

रेड्डीस बल्लू पलाज़ा होटल के शीफ़स से पकवान की नित नई तराकीब सीखने के लिए ख़वातीन सुबह 10 बजे से दोपहर तक इंतेहाई सब्र-ओ-तहम्मुल के साथ बैठी रहें।

एग्जीक्यूटिव शेफ़ स्वामी नंदन की ज़ेर-ए-निगरानी शेफ़ राजीव और शेफ़ दावा लामा ने ख़वातीन के इसरार पर पिस्ता साओस ( शोरबे) कबाब और बटर चिकन और जलेबी और मैंगो मौसीस की तैयारी का अमली मुज़ाहरा क्या।

इस मौके पर बाअज़ ख़वातीन को के एफ सी की तर्ज़ के चिकन कबाब तैयारी से वाक़िफ़ करवाया गया जबके जलेबी और मैंगो मौसीस का मज़ा चखने के लिए बच्चों को तलब किया गया।

शुरका को आज आधा लीटर फ़्रीडम रिफाइंड सन फ्लावर ऑयल और वनस्पति का छोटा पिया कट के साथ पकवान की तरकीबों पर मुश्तमिल एक किताब भी बतौर तोहफ़ा ( गिफ्ट हैम्पर) पेश किया गया और इस के अलावा ख़ुबज़ की तरफ से भी हर शुरका को गिफ्ट हैम्पर दिया गया।

पकवान क्लासेस का 4 जून को मुक़ाबलों के साथ इख़तेताम होगा। शुरका को हिदायत दी गई है कि सुबह 8 ता 10 बजे के दरमयान अपनी अपनी डशीस मुक़ाबले के लिए दाख़िल करदें।

रजिस्ट्रेशन के बगै़र मुक़ाबले में शिरकत की इजाज़त नहीं रहेगी। जबके शुरका को रजिस्ट्रेशन कार्ड साथ लाना होगा। मुक़ाबलों में कामयाब शुरका को तुरविमला म्यूज़िक सैंटर की तरफ से मुख़्तलिफ़ इनामात बिशमोल वाशिंग मशीन रेफ्रीजरेटर और ओवन दिया जाएगा जबकि 100 तरग़ीबी इनामात सियासत की तरफ से दीए जाएंगे।

इस तरह पकवान क्लासेस की इख़तेतामी तक़रीब यादगार बन जाएगी। पकवान क्लासेस के क़दीम साथी शेफ़ फ़ारूक़ ने मुंबई से नेक तमनावें का इज़हार किया है और इस ख़सूस में सियासत की काविशें क़ाबिल-ए-सिताइश हैं।

पिछ्ले 3 दिनों से माहिरीन पकवान ( शीफ़स) बैन-उल-अक़वामी शौहरत-ए-याफ़ता खाने पीने की अशीया हिन्दुस्तानी चीनी थाई इटली और इंडियन कबाब की तैयारी का अमली मुज़ाहरा किया।

एग्जीक्यूटिव शेफ़ स्वामी नंदन की ज़ेर-ए-क़ियादत 4 जून को पकवान मुक़ाबले में बेहतरीन डशीस के इंतेख़ाब का फ़ैसला रेड्डीस बल्लू पलाज़ा होटल के शीफ़स करेंगे।

तक़रीब इनामात में जवाइंट कलैक्टर हैदराबाद सुरेखा रानी और सदर नशीन FAPCCI देवेंद्र सरना एज़ाज़ी मेहमान होंगे। इस प्रोग्राम के मैन स्पांसर फ्रीडम रिफाइंड सन फ्लावर ऑयल और को स्पांसर तुरविमला म्यूज़िक सैंटर , ख़ुबज़ और सना गार्डन हैं।

TOPPOPULARRECENT