Thursday , September 21 2017
Home / Khaas Khabar / आज यौमेजम्हूरिया , मुल्क भर में सख़्त सिक्योरिटी , सदर फ़्रांस मेहमान‍-ए‍-ख़ुसूसी

आज यौमेजम्हूरिया , मुल्क भर में सख़्त सिक्योरिटी , सदर फ़्रांस मेहमान‍-ए‍-ख़ुसूसी

NEW DELHI, JAN 25 (UNI):-President of the French Republic, Francois Hollande being received by President Pranab Mukherjee and Prime Minister Narender Modi on his arrival at Rashtrapati Bhavan during ceremonial reception on Monday. UNI PHOTO-2U

नई दिल्ली:  मुल्क भर में कल यौम जम्हूरिया के पेशे नज़र इंतेहाई सख़्त सिक्योरिटी इंतेज़ामात किए गए हैं और बालख़सोसी क़ौमी दार-उल-हकूमत नई दिल्ली-ओ-पड़ोसी रियासतों में ख़ास तौर पर ड्रोन तय्यारों पर नज़र रखी जा रही है जो एक ख़तरा साबित हो सकते हैं । दिल्ली में पहले ही इंतेहाई सख़्त चौकसी इख़तियार की जा चुकी है।

कल यौमे जम्हूरीया तक़रीब में सदर फ़्रांस फ़रेनकोइस ओलांद मेहमान-ए-ख़ोसूसी होंगे। यौमे जम्हूरिया परेड के पेश नज़र नई दिल्ली में 71 बुलंद-ओ-बाला इमारतों को कल जुज़वी य मुकम्मल तौर पर बंद कर दिया जा रहा है। दिल्ली पुलिस सरबराह बीएसबसी ने सारी पुलिस फ़ोर्स और पड़ोसी रियासतों की पोलीस को ख़ास तौर पर ड्रोन तय्यारों पर नज़र रखने की हिदायत दी है।

एक सीनियर पोलीस ओहदेदार के बमूजब ड्रोन तय्यारे सिक्योरिटी ख़तरा बन कर उभरे हैं। ये इस लिए भी कहा जा रहा है कि तीन माह क़बल इंदिरा गांधी इंटरनेशनल एयर‌पोर्ट के करीब ड्रोन तय्यारा ( यू ए वी ) दस्तयाब हुआ और पुलिस को अब तक उसके इस्तेमाल करने वाले का पता ना चल सका।

आख़िर-ए-कार पुलिस ने इस बारे में इत्तेला देने वाले को एक लाख रुपये इनाम का ऐलान किया था। मुल्क भर में तमाम रियासती दार-उल-हकूमत और बड़े शहरों में और हस्सास मुक़ामात-ओ-कलीदी तनसीबात पर सिक्योरिटी बढ़ा दी गई है। पंजाब में जहां हाल ही में पठानकोट दहशतगर्द हमले हुआ था बस स्टेशनों , रेलवे स्टेशनस और सरकारी इमारतों पर ज़ाइद सिक्योरिटी तैनात की गई है।

जम्मू कश्मीर में अस्करीयत पसंदों के यौम जम्हूरिया तक़ारीब को मुतास्सिर करने की कोशिशों को नाकाम बनाने के मक़सद से सिक्योरिटी इंतेहाई सख़्त कर दी गई है। श्रीनगर में बख़शी इस्टेशन के अतराफ़ पुलिस अमला तैनात है। पंजाब और हरियाणा बेन रियासती सरहदों के तमाम चेक्स पोस्ट्स पर चौकसी इख़तियार की जा रही है। एनआईए और दीगर मर्कज़ी सिक्योरिटी एजंसियों ने गुज़िश्ता हफ़्ता 14 अफ़राद को गिरफ़्तार किया जो मुबय्यना तौर पर मुल्क में यौमे जम्हूरिया से क़बल हमले की मंसूबा बंदी कर रहे थे।

TOPPOPULARRECENT