Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / आज हज दरख़ास्त फ़ार्म दाख़िल करने की आख़िरी तारीख

आज हज दरख़ास्त फ़ार्म दाख़िल करने की आख़िरी तारीख

हज 2014 के लिए दरख़ास्त फ़ार्म दाख़िल करने की 22 मार्च को आख़िरी तारीख है। क़बल अज़ीं ये तारीख 15 मार्च थी।

हज 2014 के लिए दरख़ास्त फ़ार्म दाख़िल करने की 22 मार्च को आख़िरी तारीख है। क़बल अज़ीं ये तारीख 15 मार्च थी।

मर्कज़ी हज कमेटी ने आज़मीने हज की सहूलत की ख़ातिर दरख़ास्त दाख़िल करने की तारीख में एक हफ़्ते की तौसीअ की थी। इस मुद्दत के दौरान प्रोफेसर एस ए शकूर स्पेशल ऑफीसर आंध्र प्रदेश स्टेट हज कमेटी ने रीजनल पासपोर्ट ऑफीसर से नुमाइंदगी करते हुए दरख़ास्त गुज़ारों को जिन की पुलिस क्लीयरेंस रिपोर्ट वसूल होचुकी है उन को तरजीही बुनियादों पर पासपोर्ट जारी किए जाएं।

इस स‌होलत से बेशुमार अफ़राद ने फ़ायदा उठाया और पासपोर्ट ऑफ़िस से अपने पासपोर्ट हासिल किए। उन्होंने हज का इरादा रखने वाले तमाम हज़रात-ओ-ख़वातीन से ख़ाहिश की है कि वो पासपोर्ट में दर्ज तफ़सीलात के मुताबिक़ ही हज फ़ार्म की ख़ाना परी करें।

दरख़ास्त गुज़ार बैंक चालान अगर पहले हासिल करलीं तो उन को सहूलत होगी क्यूंकि हफ़्ते को बैंक सिर्फ़ 12.30 बजे दोपहर तक ही काम करता है।

उन्होंने कहा कि दरख़ास्त गुज़ारों का पासपोर्ट 31 मार्च 2015 तक कारकरद होना चाहीए। दरख़ास्त गुज़ारों को दरख़ास्त फ़ार्म के साथ पासपोर्ट की दो कापीयां , इक़रा नामा की दो कॉपियां और दो फ़ोटो मुंसलिक करने चाहिए।

उन्होंने कहा कि क़ुरआ अंदाज़ी के ज़रीये ही आज़मीन का इंतिख़ाब अमल में आएगा और किसी का कोई अलाहिदा कोटा नहीं रहेगा । एग्जीक्यूटिव ऑफीसर अबदुलहमीद ने कहा कि हज दरख़ास्त के फ़ार्म दफ़्तर हज कमेटी वाक़्ये हज हाउज़ नामपली हैदराबाद से और अज़ला में हज सोसाइटी के पास से हासिल किए जा सकते हैं यह हज कमेटी की वेब साईट www.hajcommittee.com से डाव‌न लोड किए जा सकते हैं।

महफ़ूज़ ज़ुमरे के आज़मीन अपना असल पासपोर्ट भी दरख़ास्तों के साथ ही दाख़िल करदें। तफ़सीलात फ़ोन नंबर 040-23298793 से हासिल की जा सकती हैं।

TOPPOPULARRECENT