Saturday , September 23 2017
Home / Crime / आटोज़ में मुसाफ़िरों के भेस में अवाम को लूटने वाली टोली गिरफ़्तार

आटोज़ में मुसाफ़िरों के भेस में अवाम को लूटने वाली टोली गिरफ़्तार

हैदराबाद 11 दिसंबर: नॉर्थ ज़ोन की कारख़ाना पुलिस ने शेरिंग आटोज़ पैसेंजर्स के भेस में अवाम को लूट लेने वाली टोली को गिरफ़्तार कर लिया।

पुलिस ने बताया कि मुहम्मद फ़िरोज़ ख़ान और मुहम्मद आसिफ़ जिनका ताल्लुक़ उत्तरप्रदेश से है यहां के मुक़ामी दोस्त मुहम्मद इरशाद , मुहम्मद सलीम , अहमद इकरामुद्दीन की मदद से हैदराबाद-ओ-साइबराबाद में साल 2013 से शेरिंग आटोज़ के पैसिंजर्स के भेस में मुबय्यना तौर पर अवाम को लूट लिया करते थे।

पुलिस ने बताया कि गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन मन्सूबा बंद तरीके से आटोज़ में सवार हो कर साथी पैसिंजर्स की निशानदेही करने के बाद उनके क़ीमती तिलाई जे़वरात , लगेज वग़ैरा लूट लिया करते थे।

कारख़ाना पुलिस ने गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन की क़बजे से 40 तोले मस्रूक़ा तिलाई जे़वरात एक लाख 70 हज़ार नक़द रक़म , एक आटो और 8 मोबाईल फोन्स बरामद करली। पुलिस ने बताया कि गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन ने शहर में इलाके हशमतपेट, कारख़ाना , मार्किट , गोपालापुरम , चिलकलगुड़ा और दुसरे इलाक़ों में पैसिंजर्स को लुटने की वारदातों में मुबय्यना शामिल है। गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन को पुलिस ने अदालत में पेश करने के बाद उन्हें जेल मुंतक़िल कर दिया।

TOPPOPULARRECENT