Monday , August 21 2017
Home / AP/Telangana / आदिलाबाद में एक सब इ‍ंस्पेक्टर ने की ख़ुदकुशी

आदिलाबाद में एक सब इ‍ंस्पेक्टर ने की ख़ुदकुशी

हैदराबाद 31 अगस्त:आदिलाबाद के तहत कैरा मेरी पुलिस स्टेशन के अहाते में 27 साला सब इ‍ंस्पेक्टर ने अपने सर पर गोली चलाते हुए ख़ुदकुशी कर लिया। जहां दस्तयाब एक ख़ुदकुशी नोट के मुताबिक़ महलूक के श्रीधर पिछ्ले एक साल से ज़हनी तनाव का शिकार था जिसकी बिना पर ये इंतेहाई क़दम उठाया है।

एक सीनीयर पुलिस ओहदेदार ने कहा कि श्रीधर ने पुलिस स्टेशन के अहाते में वाक़्ये रिहायशी क्वार्टर्स में 8.30 बजे सर्विस रीवोलवर से अपनी कनपटी पर गोली चला लिया था। एनी शाहिदीन के मुताबिक़ श्रीधर को आसिफ़आबाद के एक हॉस्पिटल को मुंतक़िल किया गया जहां डाक्टरों ने मुआइना के बाद इस को मुर्दा क़रार दिया।

एसआई श्रीधर अपने सर पर गोली चलाने के फ़ौरी बाद कोमा में चला गया था। पुलिस अफ़्सर ने कहा कि श्रीधर के क़बजे से दस्तयाब एक ख़ुदकुशी नोट में जिसको बज़ाहिर ख़ुद इस (महलूक) ने तहरीर किया था ये दावा किया गया है कि वो एक साल से ज़हनी तनाव का शिकार था। उन्होंने ज़हनी तनाव की वजूहात का इन्किशाफ़ करने से इनकार कर दिया। पुलिस अफ़्सर ने कहा कि ये ख़ुदकुशी का वाक़िया है। हम उस की मज़ीद तहक़ीक़ात कर रहे हैं। वाक़िये की तहक़ीक़ात का हुक्म दिया गया है। इस (सब इंस्पेक्टर) ने (अपने सर पर) एक गोली चलाई थी। श्रीधर जो करीमनगर के सिरिसिल्ला मंडल का साकिन था, चंद माह तक तर्बीयत हासिल करने के बाद दो दिन पहले ही कैरा मेरी पुलिस स्टेशन से बाज़ाबता सब इ‍ंस्पेक्टर की हैसियत से वाबस्ता हुआ था।

हिन्दुस्तानी फ़ौजदारी दफ़ा 174 के तहत मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT