Saturday , September 23 2017
Home / AP/Telangana / आदी सारिक़ गिरफ़्तार, मस्रूक़ा माल ज़बत

आदी सारिक़ गिरफ़्तार, मस्रूक़ा माल ज़बत

हैदराबाद 30 अप्रैल: एसआरनगर पुलिस ने एक आदी सारिक़ को गिरफ़्तार करने में कामयाबी हासिल करली और इस के क़बज़े से क़ीमती तिलाई जे़वरात, हीरों के नेक्लस और दुसरे अश्याय बरामद कर लिया। डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस वैस्ट ज़ोन ए वेंकटेश्वर राव‌ ने बताया कि 21 साला शीवनाथ मुखिया जो बावर्ची है और इस का ताल्लुक़ दरभंगा बिहार से है वो 2014 में हैदराबाद रोज़गार की तलाश में मुंतक़िल हुआ था और बंजारा हिलस इलाके में सरक़ा में शामिल होने पर उसे गिरफ़्तार किया गया था।

ज़मानत पर रिहा होने के बाद उसने दुबारा सैफाबाद और मारीडपल्ली पुलिस स्टेशन हुदूद में सरक़ा की वारदातें अंजाम दी थीं। जारीया साल जनवरी में उसने लक्ष्मी नारायणातन वाला के मकान में बावर्ची की हैसियत से मुलाज़िमत हासिल की और उसने दौरान मुलाज़मत मकान के तमाम क़ुफ़्लों के नक़ली चाबियाँ तैयार करली। 18 अप्रैल को उसने एक मन्सूबा के तहत उस वक़्त अपने मालिक मकान में सरक़ा की वारदात अंजाम दी जब वो एक तक़रीब में शिरकत के लिए बाहर गए हुए थे।

इस वारदात में मुख्य ने हीरे की अँगूठीयों, तिलाई चैन, डाइमंड के नेक्लस और क़ीमती नगीनों के अलावा ढाई लाख नक़द रक़म का सरक़ा कर लिया था। एसआरनगर इंस्पेक्टर मुहम्मद वहीदुद्दीन ने इलाके के सीसीटीवी फ़ोटीजीस का तजज़िया किया और शीवनाथ मुख्य के शामिल् होने का पता लगाया। पुलिस ने गिरफ़्तार सारिक़ के क़बज़े से मस्रूक़ा माल बरामद कर लिया और उसे अदालत में पेश करते हुए जेल मुंतक़िल कर दिया।

TOPPOPULARRECENT