Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / आधार कार्ड्स की तक़सीम महिकमा डाक के लिए अहम चैलेंज

आधार कार्ड्स की तक़सीम महिकमा डाक के लिए अहम चैलेंज

हैदराबाद 14 मार्च: आधार कार्ड्स की इजराई में ताख़ीर की आम शिकायत के दरमयान आंध्र प्रदेश के महिकमा डाक ने दावा किया हीके ख़ुद दरख़ास्त गुज़ारों की तरफ़ से दिए गए नामुकम्मल पता और ग़लत पिनकोडस के सबब उस को आधार कार्ड्स की तक़सीम में दुशवा

हैदराबाद 14 मार्च: आधार कार्ड्स की इजराई में ताख़ीर की आम शिकायत के दरमयान आंध्र प्रदेश के महिकमा डाक ने दावा किया हीके ख़ुद दरख़ास्त गुज़ारों की तरफ़ से दिए गए नामुकम्मल पता और ग़लत पिनकोडस के सबब उस को आधार कार्ड्स की तक़सीम में दुशवारीयों का सामना है।

के संध्या रानी ने पी टी आई से कहा कि लिफाफों पर दर्ज करदा नामुकम्मल या ग़लत पत्तों के अलावा कई दिन तक घरों पर क़ुफ़ुल चंद एसी वजूहात जिन से महिकमा डाक को आधार कार्ड्स की तक़सीम में दुश्वारियां दरपेश होरही हैं।

उन्हों ने कहा कि इजराई के लिए मौसूल होने वाले आधार कार्ड्स की तादाद बहुत ज़्यादा है जो बज़ात-ए-ख़ुद एक सख़्त चैलेंज है और इस पर नामुकम्मल पत्ते और ग़लत पिनकोडस से दुशवारीयों में मज़ीद इज़ाफ़ा होरहा है।

संध्या रानी ने कहा कि हमें उसे 25 फ़ीसद आधार कार्ड्स मौसूल हुए हैं जिन पर पिनकोडस ग़लत हैं। इस सूरत में सल्लम इलाक़ों में ये काम और भी मुश्किल होजाता है क्योंके एसी बस्तीयों में घरों पर नंबर दर्ज नहीं रहते। उन्हों ने कहा कि रियासत भर में ताहाल 4.69 करोड़ आधार कार्ड्स पहले ही तक़सीम किए जा चुके हैं।

इस महिकमा ने 2.78 करोड़ कार्ड्स बैंगलौर में वाक़्ये मर्कज़ी शनाख़ती तफ़सीलात जमा करने वाले दफ़्तर को वापिस करदिए गए हैं। पोस्ट मास्टर जनरल ने कहा कि अगरचे चीफ़ पोस्ट मास्टर जनरल और इलाक़ाई पोस्ट मास्टर जनरलस आधार कार्ड्स की तेज़ रफ़्तार इजराई के अमल की निगरानी कररहे हैं।

TOPPOPULARRECENT