Monday , October 23 2017
Home / District News / आधार कार्ड्स के काम को तेज़ी से अंजाम देने की हिदायत

आधार कार्ड्स के काम को तेज़ी से अंजाम देने की हिदायत

करीमनगर ज़िला में आधार कार्ड के काम को तेज़ी के साथ अंजाम देने ज़िला कलेक्टर एम वीरा बरहमया ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायत दी।

करीमनगर ज़िला में आधार कार्ड के काम को तेज़ी के साथ अंजाम देने ज़िला कलेक्टर एम वीरा बरहमया ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायत दी।

चहारशंबे की शाम कलक्ट्रेट मीटिंग हाल में आधार कार्ड से मुताल्लिक़ शऊर बेदारी मीटिंग में उन्होंने शिरकत करते हुए कहा कि आधार कार्ड के काम को 31 दिसम्बर 2013 तक मुकम्मिल करने हुकूमत तए करचुकी है।

ओहदेदारान इस काम को एहमीयत दें। ज़िला में 2011 के आबादी के हिसाब से 3811738 आबादी है जिस में आज तक 34लाख 51हज़ार 162 अफ़राद के इंदिराज करवाने पर4,28283 अफ़राद को UID नंबर मुख़तस किया गया है।

मज़ीद,03,590 अफ़राद का इंदिराज बाक़ी है। 19,22,879 अफ़राद को UID नंबर अलॉट करना बाक़ी है। इंदिरा किए गए दरख़ास्तों में से8,236 दरख़ास्तें ख़ारिज की गईं। ज़िला में 90% आधार का इंदिराज मुकम्मिल हुआ है मज़ीद 10%बाक़ी है जिस को आने वाले तीन माह में मुकम्मिल करने ओहदेदारों को हिदायत दी गई है।

आधार नंबर हासिल करना, आधार कार्ड नंबर को मुख़्तलिफ़ सकीमात के साथ मुंसलिक करना, आधार नंबर को बैंक अकाउंट से जोड़ना वग़ैरा कामों को बख़ूबी अंजाम देने की हिदायत की गई है।

उन्होंने कहा कि 01 जनवरी 2014 तक आधार के काम को मुकम्मिल करके ज़िला को सद फ़ीसद आधार इंदिराज के ज़िला की हैसियत से एलान करने तमाम ओहदेदारान दिलचस्पी और ख़िदमत के जज़बे के साथ फ़राइज़ अंजाम दें।

इस मौके पर UIDAI अस्सिटेंट डायरेक्टर जनरल श्रीनिवास , बी एस एन मूर्ती ने आधार कार्ड के तरीका-ए-कार से मुताल्लिक़, इंदिराज, आधार जनरेशन, आधार सीडिंग, माली सकीमात से जोड़ना वग़ैरा से मुताल्लिक़ डाकीवमनटरी के ज़रीये तफ़सीलात से ओहदेदारान को वाक़िफ़ करवाया।

TOPPOPULARRECENT