Friday , October 20 2017
Home / Khaas Khabar / आपकी शख़्सियत क़ौमीयत और राज़ों से यहूदी वाक़िफ़

आपकी शख़्सियत क़ौमीयत और राज़ों से यहूदी वाक़िफ़

क़बरस, २० नवंबर(एजेंसीज़)इंसान फ़ित्रतन हरीस (लालची) वाकेय् (जरूर) हुआ है और अगर कोई चीज़ इसे मुफ़्त में मिल जाए तो ज़रूरत हो या ना हो इसे हासिल और इस्तिफ़ादा करने में वो कोई आर महसूस नहीं करता । आज इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के इस दौर में हर क

क़बरस, २० नवंबर(एजेंसीज़)इंसान फ़ित्रतन हरीस (लालची) वाकेय् (जरूर) हुआ है और अगर कोई चीज़ इसे मुफ़्त में मिल जाए तो ज़रूरत हो या ना हो इसे हासिल और इस्तिफ़ादा करने में वो कोई आर महसूस नहीं करता । आज इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के इस दौर में हर किसी को ये हक़ीक़त अच्छी तरह समझ लेनी चाहीए कि जब कोई मुफ़्त में आप को कोई शए दे रहा है तो इसके पसेपर्दा मक़ासिद कुछ और हो सकते हैं।

आज दुनिया भर में लोग वाइबर ख़िदमात से इस्तिफ़ादा कर रहे हैं क्योंकि ये सारिफ़ीन को तमाम जदीद सहूलयात मुफ़्त मुहय्या करता है लेकिन इसके पसेपर्दा मुहर्रिकात का पता चलाने पर ये इन्किशाफ़ हुआ है कि वाइबर मीडीया कंपनी का मुल्क टालमन मार्को इसराईली नज़ाद अमेरीकी है ।

तिल अबीब यूनीवर्सिटी से कम्पयूटर साईंस और मैनेजमेंट की डिग्री इमतियाज़ी तौर पर पास करने वाला मार्को चार बरस तक इसराईली फ़ौज में ख़िदमात सरअंजाम दे चुका है । वो इसराईली फ़ौज के जनरल हेडक्वार्टर्स में इन्फ़ार्मेशन शोबे के इग्ज़ीक्यूटिव डायरेक्टर के तौर पर काम कर चुका है ।

अरबी पोर्टल फ़ार टेक्नीकल न्यूज़ के मुताबिक़ वाइबर का मर्कज़ी दफ़्तर क़बरस में है । गूगल ट्रेंड्स के सर्च रिज़ल्ट के मुताबिक़ जिन 10 मुल्कों में सब से ज़्यादा इस्तेमाल हो रहा है इन में सात का ताल्लुक़ इस्लामी दुनिया से है । इन मुल्कों में अक्सरीयत मुसलमानों की है और तमाम मुलक मशरिक़ वुसता में वाकेय् ( मौजूद) हैं ।

वाइबर ग़ैर मुनाफ़ा बख्श इदारा है और अपने सारिफ़ीन को तमाम जदीद सहूलयात मुफ़्त फ़राहम करता है । इस में ना कोई इश्तिहारी मवाद ( सामग्री) होता है और ना ही इस प्रोग्राम को इंस्टाल करने की फ़ीस ली जाती है । ऐसे में ये सवाल पैदा होना मंतक़ी बात है कि एक सौ मिलीयन अफ़राद को मुफ़्त जदीद मुवासलाती सहूलयात फ़राहमी की क्या वजह है ? ।

वाइबर कंपनी के माज़ी (गुजरे हुए वक्त) में बनाए गए मंसूबों का खोज लगाने पर ये राज़ खुला कि ये कंपनी कम्पयूटर के ज़रीया जासूसी के मुख़्तलिफ़ साफ़्ट वेयर्स तैयार करती रही है । दुनिया भर को मुफ़्त राबते की सहूलत फ़राहम करने वाली इस कंपनी से राबते का वाहिद ज़रीया एक पोस्ट आफ़िस बाक्स नंबर है ।

कंपनी की अपनी वेबसाइट पर ना तो उसका कॉरपोरेट प्रोफ़ाइल मौजूद है और ना ही इस में काम करने वालों का तआरुफ़ दिया गया है । इंडो राइड और आई फ़ोन में इस्तेमाल किए जाने वाले वाइबर सॉफ्टवेर के ज़रीया आप के फ़ोन के तमाम मालूमात तक बह आसानी रसाई हासिल की जा सकती है ।

इसके लिए फ़ोन इस्तेमाल करने वाले के जुग़राफ़ियाई (भौगोलिक) माहीयत को भी जाना जा सकता है । अल-ग़र्ज़ वाइबर के जरीये आप के फ़ोन से हर किस्म की मालूमात चुराई जा सकती हैं । अरेबिक पोर्टल फ़ार टेक्नीकल न्यूज़ इसराईली जासूसी का प्रोग्राम है जो आप के बारे में तमाम मालूमात जमा करता है ।

पोर्टल ने वाइबर इस्तेमाल करने वाले सारिफ़ीन से कहा है कि वो फ़िलफ़ौर इस प्रोग्राम को अपने फ़ोन से डिलीट कर दें और अगर ज़रूरी महसूस करें तो दूसरे महफ़ूज़ मुवासलाती ( Communication) राबते के मुतबादिल तरीक़े इख़तियार करें । मुफ़्त टेलीफ़ोन वीडीयो काल और एस एम एस सहूलत फ़राहम करने वाले प्रोग्राम वाइबर को दुनिया भर में 100 मिलीयन अफ़राद इस्तेमाल कर रहे हैं ।

TOPPOPULARRECENT