Saturday , October 21 2017
Home / Crime / आप्सी लडाई , एक शख़्स का बे रहमाना क़त्ल

आप्सी लडाई , एक शख़्स का बे रहमाना क़त्ल

हैदराबाद । ( सियासत न्यूज़ ) : सइदाबाद के इलाक़ा में आप्सी दुश्मनी के सबब एक 25 साला शख़्स पी गणेश का बे रहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया गया ।

हैदराबाद । ( सियासत न्यूज़ ) : सइदाबाद के इलाक़ा में आप्सी दुश्मनी के सबब एक 25 साला शख़्स पी गणेश का बे रहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया गया ।

बताया जाता है कि 12 अप्रैल की रात इस पर हमला हुआ था जहां नामालूम अफ़राद ने तेज़ धार हथियार से इस पर हमला करते हुए इस के हाथ पैर बांध दीए थे और ज़ख़मी हालत में उसे फेंक कर फ़रार होगएं थे । पुलीस ने फ़ौरी हरकत में आते हुए इस शख़्स को हॉस्पिटल मुंतक़िल किया था जिस की कल रात मौत होगई ।

इस खुसूस में इ‍ंसपेक्टर सइदाबाद मिस्टर यादव से बात करने पर उन्हों ने बताया कि आप्सी दुश्मनी के सबब ये क़त्ल की वारदात पेश आई और पुलीस ने मुक़द्दमा दर्ज कर लिया और मसरूफ़ तहकीकात है ।

उन्हों ने इस क़तल को सद फीसद आपसी दुश्मनी की वजह क़रार दिया और किसी भी किस्म के फ़िर्कावाराना कारण‌ को मुस्तर्द कर दिया ।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ पेशा से आटो ड्राईवर था और इस का घर में झगड़ा चल रहा था । इस के वालिद की चंद साल क़बल मौत होगई थी और इस की वालिदा ने दूसरे शख़्स राजू से शादी करली थी । और वो सेंधि के नशा का आदी था और इस की कमाई को ख़र्च करता था । इस बात को लेकर झगड़ा चल गया था 12 अप्रैल की रात उन के घर में झगड़ा हुआ जिस के बाद गणेश ज़ख़मी हालत में दस्तयाब हुआ था ।

यहां इस बात का ज़िक्र बेजा ना होगा कि फ़िर्कावाराना कशीदा हालत के दौरान पेश आए इस वाक़िया को पुलीस ने ग़नीमत फ़िर्कावाराना तशद्दुद से नहीं जोड़ा वर्ना इस क़त्ल में ना जाने कितने बेक़सूर मुस्लिम नौजवानों को फांसने का पुलीस मुबय्यना तौर पर मंसूबा बनाती ।

TOPPOPULARRECENT