Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / आफ़रीदी की तबाहकुन बौलिंग बंगला देश 91 रंज़ पर ढेर

आफ़रीदी की तबाहकुन बौलिंग बंगला देश 91 रंज़ पर ढेर

मीरपुर 2 दिसमबर ( एजैंसीज़) बंगला देश के ख़िलाफ़ पहले वनडे में शाहिद आफ़रीदी की तबाहकुन बौलिंग की बदौलत पाकिस्तान ने मेज़बान टीम के टॉस जीत कर बैटिंग करने के फ़ैसले को इंतिहाई ग़लत साबित करते हुए उसे 91रंज़ पर ढेर करदिया । ताहम मतल

मीरपुर 2 दिसमबर ( एजैंसीज़) बंगला देश के ख़िलाफ़ पहले वनडे में शाहिद आफ़रीदी की तबाहकुन बौलिंग की बदौलत पाकिस्तान ने मेज़बान टीम के टॉस जीत कर बैटिंग करने के फ़ैसले को इंतिहाई ग़लत साबित करते हुए उसे 91रंज़ पर ढेर करदिया । ताहम मतलूबा निशाना के तआक़ुब में पाकिस्तान को भी पाँच विकटों का नुक़्सान बर्दाश्त करना पड़ा । 25.4ओवर्स में टीम को 93रंज़ बनाने में कामयाब करने वाले ऑल राउनडर शाहिद आफ़रीदी ने बैटिंग में भी 23गेंदों में 4चौकों की मदद से 24रंज़ स्कोर किए और मैनआफ़ दी मैच का ऐवार्ड हासिल किया ।

आफ़रीदी ने पहले 6.3ओवर में 23रंज़ के इव्ज़ 5खिलाड़ियों को आउट किया और उन की इस तबाहकुन बौलिंग की बदौलत बंगला देश 30.3ओवर्स में 91रंज़ पर ही ढेर होगई । मेज़बान टीम केलिए आज़म तरीन स्कोर नासिर हुसैन ने बनाया । जैसा कि उन्हों ने मिडल आर्डर में 40गेंदों का सामना करते हुए 2चौकों की मदद से 21रंज़ बनाए । दीगर बैटस्मैनों में रोबील हुसैन ने 10गेंदों में 3चौकों की मदद से ग़ैर मफ़तूह 15रंज़ स्कोर किए । शकीब उल-हसन ने 38गेंदों में 15 और कप्तान मशफ़ीक़ अलरहीम ने 27गेंदों में 11रंज़ स्कोर किए ।

दीगर कोई बंगला देशी बैटस्मैन दोहरे हिंदसाको उबूर ना करसका । पाकिस्तान केलिए मुहम्मद हफ़ीज़ ने बौलिंग का आग़ाज़ करते हुए अपनी पाँच ओवर की बौलिंग में 7रन दे कर एक विकेट हासिल की । इलावा अज़ीं उमर गुल 19 शुऐब मलिक 13रन सईद अजमल 13और अज़ीज़ चीमा ने 12रंज़ के इव्ज़ फी कसएक खिलाड़ी को आॶट किया ।

जवाबी इन्निंग में पाकिस्तान ने बेहतर आग़ाज़ किया जैसा कि मुहम्मद हफ़ीज़ (2) और इमरान फ़र्हत (2) ने पहले विकेट केलिए 36रंज़ जोड़े लेकिन मिडल आर्डर में यूनुस ख़ान () सरफ़राज़ अहमद () और उम्र अकमल ( 7) को जल्द आॶट करते हुए मेज़बान बोलरों ने मुक़ाबला में दिलचस्पी पैदा की ।इस मौक़ा पर मिसबाह-उल-हक़ ने अपनी रिवायती सुस्त बैटिंग का मुज़ाहरा करते हुए 46गेंदों में एक चौके और एक छक्का की मदद से 16रंज़ स्कोर कई।

आफ़रीदी ने तेज़ रफ़्तार बैटिंग का मुज़ाहराकरते हुए हरीफ़ बोलरों को मज़ीद कोई विकेट लेने से बाज़ रखा । बंगला देश केलिए रोबील हुसैन ने 23 रंज़ और शकीब उल-हसन 42रंज़ के इव्ज़ फी कस 2खिलाड़ियों को आउट किया ।नासिर हुसैन ने एक ओवर में एक रन दे कर सरफ़राज़ अहमद को पवेलीयन की राह दिखाई।

TOPPOPULARRECENT