Friday , October 20 2017
Home / AP/Telangana / आबपाशी प्राजेक्टस में अप्पोज़ीशन रुकावट

आबपाशी प्राजेक्टस में अप्पोज़ीशन रुकावट

हैदराबाद 04 जुलाई: वज़ीर आबपाशी टी हरीश राव ने अप्पोज़ीशन जमातों को तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि रियासती हुकूमत आबपाशी प्राजेक्टस की तामीर मुकम्मिल कर के किसानों को ज़रई अग़राज़ के लिए पानी सरबराह करने की कोशिश कर रही तो अप्पोज़ीशन जमातें रुकावटें पैदा कर रही हैं।

लेकिन अप्पोज़ीशन के आबपाशी प्राजेक्टस की तामीर में रोकाट बनने के बावजूद पालिमोर लिफ़्ट इरीगेशन मुकम्मिल कर दिखाए जाएंगे। उन्होंने कहा कि आबपाशी प्राजेक्टस खास्कर पलमुरु लिफ़्ट इरीगेशन स्कीम मुकम्मिल होने पर ज़िला महबूबनगर-ओ-दुसरे इलाक़ाजात सरसब्ज़-ओ-शादाब हो जाऐंगे। हरीश राव‌ ने कहा कि ज़ेर इलतिवा चार आबपाशी पराजकटस की ख़रीफ़ सीज़न तक मुकम्मल करने इक़दामात किए जाऐंगे।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि ज़ेर अलतवा चार आबपाशी प्रोजेक्टस की तामीर के लिए 3600 करोड़ रुपये ख़र्च होंगे। उन आबपाशी प्रोजेक्टस की तकमील पर चार लाख एकड़ आराज़ीयात को पानी सरबराह किया जा सकेगा। उन्होंने अप्पोज़ीशन पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि साबिक़ में जब वो बरसर-ए-इक़तिदार थे तब तेलंगाना में आबपाशी प्रोजेक्टस की तामीर पर तवज्जा नहीं दी गई लेकिन आज हुकूमत ने आबपाशी प्रोजेक्टस की तामीर का बेड़ा उठाया है तो अप्पोज़ीशन को बर्दाश्त नहीं हो रहा है।

TOPPOPULARRECENT