Saturday , September 23 2017
Home / Hyderabad News / आबपाशी प्रोजेक्टस के डिज़ाइन में तबदीली: डी नागेश्वर राव‌

आबपाशी प्रोजेक्टस के डिज़ाइन में तबदीली: डी नागेश्वर राव‌

हैदराबाद 10 सितंबर: वज़ीर इमारात-ओ-शवारा तिमिला नागेश्वर राव‌ ने कहा कि तेलंगाना में किसानों की ख़ुदकुशी के वाक़ियात को रोकने के लिए हुकूमत आबपाशी प्रोजेक्टस के डेज़ आईन में तबदीली कर रही है । मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए नागेश्वर राउ ने कहा कि अहम आबपाशी पराजकटस की री डिज़ाइनिंग का मक़सद ज़्यादा से ज़्यादा इलाक़ों को सेराब करना है।

तेलंगाना में ख़ुशकसाली की सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए ज़रूरी हैके प्रोजेक्टस का डिज़ाइन तबदील किया जाये। उन्होंने कहा कि अप्पोज़ीशन जमातें इस मसले को सियासी रंग देकर हुकूमत पर बे क़ाईदगियों का इल्ज़ाम आइद कर रही हैं।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस दौरे हुकूमत में किसानों की ख़ुदकुशी के सबसे ज़्यादा वाक़ियात पेश आए थे लेकिन इस वक़्त की हुकूमत ने कोई तवज्जा नहीं दी। उन्होंने कहा कि हुकूमत पर तन्क़ीद करने वाले कांग्रेस क़ाइदीन अवाम को इस बात की वज़ाहत करें कि उन्होंने इक़तिदार में रह कर किसानों के लिए किया इक़दामात किए थे। उन्होंने कहा कि किसानों की ख़ुदकुशी को रोकने में नाकाम कांग्रेस क़ाइदीन को हुकूमत पर तन्क़ीद का कोई हक़ नहीं है।

तेलंगाना में किसानों और ज़रई शोबा की अबतर सूरत-ए-हाल के लिए कांग्रेस पार्टी ज़िम्मेदार है जिसमें पिछ्ले 10 बरसों के दौरान इस शोबा को नज़रअंदाज कर दिया था।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि अप्पोज़ीशन क़ाइदीन सियासी मक़सद बरारी के लिए हुकूमत को निशाना बनारहे हैं। नागेश्वर राव‌ ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव तेलंगाना को किसानों की ख़ुदकुशी से पाक करना चाहते हैं और हर किसान के चेहरे पर ख़ुशी और इस के ख़ानदान में ख़ुशहाली उनका मक़सद है।

TOPPOPULARRECENT