Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / आबपाशी प्रोजेक्ट्स की तकमील के लिए अपोज़ीशन को तआवुन करने का मश्वरा

आबपाशी प्रोजेक्ट्स की तकमील के लिए अपोज़ीशन को तआवुन करने का मश्वरा

Sri Mohd Mahmood Ali, Dy.CM(Revenue), Sri T.Harish Rao, Minister for Irrigation and Sri V.Srinivas Goud,MLA are seen participating in the Release of Hand Book of Registration and Stamps Department (07.09.2015) at Secretariat in Hyderabad on Monday.Pic:Style photo service.

वज़ीरे आबपाशी हरीश राव ने कांग्रेस क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो तेलंगाना में आबपाशी प्रोजेक्ट्स की आजलाना तकमील में तआवुन करें और हुकूमत के इक़दामात पर तन्क़ीदों का सिलसिला बंद करें।

मीडिया के नुमाइंदों से बात चीत करते हुए हरीश राव ने कहा कि अपोज़ीशन को हर मसअले को सियासी रंग देने के बजाय अवाम की भलाई की फ़िक्र करनी चाहीए। हरीश राव ने आज ज़िला रंगा रेड्डी के क़ाइदीन के साथ आबपाशी प्रोजेक्ट्स और दीगर मसाइल पर जायज़ा इजलास मुनाक़िद किया।

इस मौक़ा पर रियासती वज़ीर महेंद्र रेड्डी के इलावा ज़िला के अवामी नुमाइंदों और महकमा आबपाशी के आला ओहदेदारों ने शिरकत की। इस इजलास में पालिमोर लिफ़्ट एरीगेशन प्रोजेक्ट और परानाहिता चेवड़ला प्रोजेक्ट की पेशरफ़्त का जायज़ा लिया गया।

इन दोनों प्रोजेक्ट्स से ज़िला रंगा रेड्डी में आबपाशी और पीने के पानी की जरूरतों की तकमील होगी। उन्होंने कहा कि रंगा रेड्डी ज़िला के प्रोजेक्ट के डेज़ आईन में तबदीली से मज़ीद इलाक़ों को फ़ायदा होगा। रंगा रेड्डी ज़िला में 2.75 लाख एकड़ अराज़ी को सैराब करने के इक़दामात किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT