Sunday , August 20 2017
Home / test / आबिड्स और रेड हिलस में दोहरे क़त्ल में शामिल जुनूनी गिरफ़्तार

आबिड्स और रेड हिलस में दोहरे क़त्ल में शामिल जुनूनी गिरफ़्तार

हैदराबाद 10 मई: कमिशनर टास्क फ़ोर्स सेंट्रल ज़ोन टीम और आबिड्स पुलिस एक मुशतर्का कार्रवाई में दोहरे क़त्ल में शामिल एक क़ातिल को गिरफ़्तार कर लिया। डिप्टी कमिशनर पुलिस टास्क फ़ोर्स बी लंबा रेड्डी ने बताया कि 01मई की शब 40 साला जतनीदर सिंह उर्फ़ जीतू साकिन सीतारामबाग़ मंगलहॉट ने इलाके आबिड्स में एक नौजवान और इलाके रेड हिलस में एक ख़ातून के सर पर वज़नी पत्थर डाल कर क़त्ल कर दिया था।

उन्होंने बताया कि जितेंद्र सिंह साबिक़ में हुमायूँनगर मंगलहॉट और आसिफ़नगर इलाके में झगड़ों में शामिल् है। जितेंद्र की माँ की मौत वाक़्ये होने के बाद उस की भावज सुचित्रा और भतीजा दुर्गेश आए दिन मकान से तख़लिया करने के लिए हरासाँ किया करते थे और 29 अप्रैल की शब भी माँ बेटे ने जितेंद्र की पिटाई की और मकान से निकाल दिया। टास्क फ़ोर्स डीसीपी बताया कि 01 मई की शब जितेंद्र अपनी भावज और भतीजे की तरफ से बदसुलूकी किए जाने पर ब्रहम था और दो दिन से वो भूका था। ब्रहमी के हालत में वो अपने साईकिल पर इलाके आसिफ़नगर, लक्कड़ी का पुल , पब्लिक गार्डन , आबिडस और दुसरे इलाके घूमने लगा जहां पर उसने एक नौजवान को बीजेपी के दफ़्तर के क़रीब महव-ए-ख़्वाब पाया और इस नौजवान को अपने भतीजा तसव्वुर करते हुए उस के सर पर वज़नी पत्थर डाल कर क़त्ल कर दिया।

जितेंद्र ने नामपल्ली रेड हिलस् पहोनचकर जावेद मंज़िल अपार्टमेंट के क़रीब महव-ए-ख़्वाब ख़ातून को अपनी भावज का तसव्वुर करते हुए उस के सर पर भी वज़नी पत्थर डालकर उसे क़त्ल कर दिया और बादअज़ां वो फ़रार हो गया। पुलिस दोहरे क़त्ल मुआमले की तहक़ीक़ात के लिए ख़ुसूसी टीमें तशकील दी थी मुताल्लिक़ा सड़कों पर सीसीटीवी रेकॉर्डिंग्स को देखने के बाद मुल्ज़िम का पता लगाया और उसे गिरफ़्तार कर लिया।

TOPPOPULARRECENT