Monday , October 23 2017
Home / Entertainment / आमिर ख़ां की फ़िल्म पी के यूपी में तफ़रीही टैक्स से मुस्तसना

आमिर ख़ां की फ़िल्म पी के यूपी में तफ़रीही टैक्स से मुस्तसना

अखिलेश की हिदायत पर फ़ैसला, पी के के मनाज़िर की जांच नहीं होगी : फडणवीस

अखिलेश की हिदायत पर फ़ैसला, पी के के मनाज़िर की जांच नहीं होगी : फडणवीस

आमिर ख़ां की फ़िल्म पी के के ख़िलाफ़ एहतेजाज और मुज़ाहिरों के दरमियान हुकूमत उत्तरप्रदेश ने इस फ़िल्म को तफ़रीही टैक्स से इस्तिस्ना देने का फ़ैसला किया है। उत्तरप्रदेश के एक सीनियर ओहदेदार ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव ने इस फ़िल्म को देखा है और हिदायत की कि इस किस्म की फिल्मों को तफ़रीही टैक्स से इस्तिस्ना दिया जाना चाहिए।

इस फ़िल्म में हिंदु के बाज़ अक़ाइद को दिखाए जाने पर मुल्क भर में इस फ़िल्म के ख़िलाफ़ हिंदूतवा तंज़ीमों ने सख़्त एहतेजाज किया था। उत्तरप्रदेश के कई मुक़ामात पर भी एहतेजाजी मुज़ाहिरे किए गए हैं। हिंदू युवा वाहिनी के कारकुनों ने गुज़िश्ता रोज़ बरेली के एक सिनेमा घर में पी के की नुमाइश के ख़िलाफ़ एहतेजाज किया था।

इस दौरान महाराष्ट्र के चीफ़ मिनिस्टर देवेंद्र फडणवीस ने एलान किया कि आमिर ख़ां की फ़िल्म पी के के मुनाज़िर की कोई तहक़ीक़ात नहीं की जाएंगी। क़ब्लअज़ीं महाराष्ट्र के वज़ीर-ए-दाख़िला ने इस फ़िल्म के बाज़ हिस्सों की तहक़ीक़ात करने का हुक्म दिया था। अखिलेश ने कहा कि ऐसी फिल्मों को टैक्स से इस्तिस्ना दिया जाना चाहिए। इस फ़िल्म ने एक पयाम दिया है। अखिलेश ने कहा कि वक़्त ना होने के सबब वो फ़िल्म नहीं देख सके थे लेकिन कल रात उन्होंने फ़िल्म देखी और कहा कि सब को एक मर्तबा ये फ़िल्म देखना चाहिए।

TOPPOPULARRECENT