Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / आमिर ख़ां की हुब्ब-उल-व्तनी पर शक करने वालों पर तन्क़ीद

आमिर ख़ां की हुब्ब-उल-व्तनी पर शक करने वालों पर तन्क़ीद

हैदराबाद 27 नवंबर: कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर एस जयपाल रेड्डी ने कहा कि मुल्क के ताज़ा हालात में वो भी ग़ैर महफ़ूज़ तसव्वुर कर रहे हैं।

उन्होंने बाली वुड स्टार आमिर ख़ां के मौक़िफ़ की ताईद करते हुए उनकी हुब्ब-उल-व्तनी पर शक करने वालों पर तन्क़ीद की है। फ़िल्म स्टार ने मुल्क में पाई जाने वाली अदम रवादारी पर तशवीश का इज़हार करते हुए अपनी शरीक-ए-हयात के एहसासात का इज़हार किया जो तनाज़ा बन गया।

बी जे पी ,आर एस एस के अलावा फ़िल्म इंडस्ट्री की शख़्सियतों ने जहां उन पर तन्क़ीद की, वहीं कांग्रेस के अलावा दूसरी जमातों के क़ाइदीन ने उनके बयान की ताईद भी की है। ताईद करने वालों की फ़हरिस्त में कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद-ओ-साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर एस जयपाल रेड्डी भी शामिल हो गए हैं और उन्होंने आमिर ख़ां के रद्द-ए-अमल की ताईद करते हुए कहा कि उन्होंने कोई ग़लत बात नहीं की है।

उन्होंने अदम रवादारी पर अपने एहसासात से आमिर ख़ां को वाक़िफ़ कराने पर उनकी शरीक-ए-हयात किरण राव‌ की भी सताइश की है और कहा कि मौजूदा हालात में इस तरह के एहसासात वाजिबी हैं। किरण राव‌ ने सच्च कहने में जो दिलेरी का मुज़ाहरा किया है, वो नाक़ाबिले फ़रामोश है।

TOPPOPULARRECENT