Tuesday , August 22 2017
Home / Mumbai / आमिर ख़ान के बयान पर फ़िल्मी शख्सियतों की बरहमी

आमिर ख़ान के बयान पर फ़िल्मी शख्सियतों की बरहमी

मुंबई:सुपर स्टार आमिर ख़ान के अदम तहम्मुल पर तबसरे से हलचल पैदा हो गई है जबकि फ़िल्मी शख्सियतों अनुपम ख़ैर और राम गोपाल वर्मा ने अपने ट्विटर पर उनसे दरयाफ़त किया कि हमा तहज़ीब-ओ-तमद्दुन का हिन्दुस्तान उन के लिए कब मुतअस्सिब हिन्दुस्तान में तब्दील होगया है।

क़ौमी दारुल‍ हुकूमत में कल शाम एक एवार्ड तक़रीब के दौरान 50 साला फ़िल्मी पी के अदाकार ने कहा था कि हालिया बाज़ वाक़ियात पर तशवीश में मुबतला हो गए हैं और उनकी अहलिया किरण राव‌ ने भी मुल्क छोड़ देने ( तर्क-ए-वतन ) का मश्वरा दिया है। अनुपम ख़ैर जिन्होंने मक़बूल आम फिल्मों दिल और दिल है कि मानता नहीं मैं आमिर ख़ान के साथ अदाकारी की है कहा कि आज वो जो कुछ भी हैं हिन्दुस्तान की बदौलत हैं।

इन्होंने अपने ट्विटर पर आमिर ख़ान से सवाल किया कि आया तुमने अपनी अहलिया किरण राव‌ से कभी पूछा कि वो किस मुल्क को जाना पसंद करेंगी। उन्हें बताया कि इस मुल्क ने तुम्हें आमिर ख़ान बनाया है। क्या तुमने किरण राव‌ से पूछा कि मुल्क के अबतर हालात में भी यहां थीं लेकिन बाहर चले जाने के बारे में कभी नहीं सोचा ।

फ़िल्मसाज़ राम गोपाल वर्मा जिन्होंने आमिर ख़ान को रंगीला जैसी कामयाब फ़िल्म दी थी , ने कहा कि बाज़ मुमताज़ शख्सियतें अदम तहम्मुल पर बेजा तबसरा कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT