Thursday , October 19 2017
Home / India / आमेर खान को आंदोलन में शामिल करने की मंसूबा

आमेर खान को आंदोलन में शामिल करने की मंसूबा

मुमताज़ समाजी कारकुन अन्ना हज़ारे इमकान है कि अपनी मुहिम के नए मरहले में बाली वुड अदाकार आमिर ख़ां को भी शामिल करेंगे। वो जनवरी से इस मुहिम के आग़ाज़ का मंसूबा रखते हैं। अन्ना हज़ारे के क़रीबी ज़राए ने बताया कि आमेर ख़ां की अदायगी हज से व

मुमताज़ समाजी कारकुन अन्ना हज़ारे इमकान है कि अपनी मुहिम के नए मरहले में बाली वुड अदाकार आमिर ख़ां को भी शामिल करेंगे। वो जनवरी से इस मुहिम के आग़ाज़ का मंसूबा रखते हैं। अन्ना हज़ारे के क़रीबी ज़राए ने बताया कि आमेर ख़ां की अदायगी हज से वापसी के बाद वो उन से रब्त क़ायम करेंगे।

आमेर ख़ां के मक़बूल टी वी शो सत्य मेव जेते ने कई समाजी मसाइल के बारे में अवामी शऊर बेदार करने में नुमायां रोल अदा किया था। यही वजह है कि अन्ना हज़ारे रिश्वत के ख़िलाफ़ अपनी मुहिम में आमेर ख़ां को भी शामिल करने के ख़ाहां हैं। दिल्ली में पिछ्ले साल एक ताक़तवर लोक पाल के लिए अन्ना हज़ारे ने जब एहतिजाज शुरू किया, उस वक़्त आमेर ख़ां ने इस में शामिल होकर उन से यगानगत का इज़हार किया था।

उन्हों ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह को खत‌ रवाना करते हुए एक मूसिर और ताक़तवर इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी मेकानिज़म के सिलसिले में हुकूमत से मूसिर इक़दामात का मांग‌ किया था। टीम अन्ना की तहलील के बाद अन्ना हज़ारे एक नई टीम तशकील दे रहे हैं और इस ज़िमन में उन्हों ने कई लोग‌ बिशमोल साबिक़ सरकारी मुलाज़मीन, साबिक़ फ़ौजी मुलाज़मीन से भी बात की है।

74 साला गानधयाई क़ाइद के मुताबिक़ उन की तहरीक में ना सिर्फ करप्शन बल्कि दीगर किसानों के मसाइल और इंतिख़ाबी इस्लाहात पर भी ध्यान‌ मर्कूज़ की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT