Sunday , September 24 2017
Home / AP/Telangana / आरएसएस पर राहुल की तन्क़ीद, वे‍ंकया नायडू की ब्रहमी

आरएसएस पर राहुल की तन्क़ीद, वे‍ंकया नायडू की ब्रहमी

हैदराबाद 22 अगस्त: बीजेपी और सिंह परिवार पर राहुल गांधी की तरफ से तन्क़ीदी हमलों के दूसरे दिन मर्कज़ी वज़ीर एम वेंकया नायडू ने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि राहुल गांधी भी इन में से एक हैं जिन्हों ने इंतेहापसंदों , बुनियादपरस्तों और फ़िर्क़ापरस्तों से यगानगत का इज़हार किया था और अब मुल्क के इत्तेहाद-ओ-यकजहती की बातें कर रहे हैं जिसका उन्हें कोई अख़लाक़ी हक़ हासिल नहीं है।

वेंकया नायडू ने कांग्रेस को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि वोट बैंक के लिए अक़लियतों को ख़ुश करने से मुताल्लिक़ कांग्रेस की पालिसी ने मुल्क में अक़लियत और अक्सरीयत के बीच ख़लीज पैदा की है।

उन्होंने सवाल किया कि आख़िर क्युं ये पार्टी (कांग्रेस) बुनियाद परस्तों और फ़िर्क़ापरस्तों की ताईद क्या करती है। बीजेपी के सीनीयर लीडर ने कश्मीर के मसले को पेचीदा बनाने के लिए कांग्रेस को ज़िम्मेदार क़रार देते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि वो (कांग्रेस) क़ौम परस्तों की तरफ और दहश्तगरदों की तरफ नरम गोशा रखती है। वाज़िह रहे कि राहुल गांधी ने पिछ्ले रोज़ एक तक़रीब से ख़िताब करते हुए बीजेपी और सिंह परिवार को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया था।

TOPPOPULARRECENT