Monday , September 25 2017
Home / AP/Telangana / आरटीसी बस किरायों में इज़ाफ़ा, पीर से अमल आवरी

आरटीसी बस किरायों में इज़ाफ़ा, पीर से अमल आवरी

हैदराबाद 24 जून: हुकूमत तेलंगाना ने टीए सआरटीसी बस किरायों में इज़ाफे का फ़ैसला किया है और उन इज़ाफ़ों पर 27 जून से अमल आवरी होगी। तेलंगाना सेक्रेटरीएट में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए वज़ीर ट्रांसपोर्ट तेलंगाना पी महेंद्र रेड्डी ने आरटीसी बस किरायों में इज़ाफे का बाक़ायदा तौर पर एलान किया और कहा कि आरटीसी के ख़सारे में रोज़ बरोज़ा इज़ाफे के बाइस बस किरायों में इज़ाफ़ा नागुज़ीर हो चुका था। इस के बावजूद हुकूमत ने अवाम पर कोई ज़ाइद माली बोझ आइद किए बग़ैर मामूली इज़ाफे को तर्जीह दी है।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन पर फ़िलवक़्त जुमला 2,275 करोड़ रुपये क़र्ज़ का बोझ है। उन्होंने कहा कि टीएस आरटीसी को यौमिया 9 करोड़ रुपये की आमदनी ज़रूर है लेकिन यौमिया 11 करोड़ रुपये के मसारिफ़ भी आइद हो रहे हैं। वज़ीर ट्रांसपोर्ट ने कहा कि बस किरायों में इज़ाफे से आरटीसी को जुमला 286 करोड़ रुपये हासिल होंगे और उन इज़ाफ़ों के बावजूद दुसरे रियासतों से तक़ाबुल किया जाये तो तेलंगाना में आरटीसी बस किरायों की शरह बहुत कम है। महेंद्र रेड्डी ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ आरटीसी को नफ़ा बख़श बनाने में ख़ुसूसी दिलचस्पी रखते हैं और अवाम को बेहतर सहूलतों की फ़राहमी के ज़रीये आरटीसी को नफ़ा बख़श बनाने की मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायात दी हैं।

रियासत में अवाम को बस की बेहतर सहूलतें फ़राहम करने के मक़सद से 1200 नई बसें ख़रीदी जा रही हैं और ख़ानगी ग़ैर मजाज़ तौर पर चलाई जाने वाली बसों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जा रही है ताकि उनसे आरटीसी होने वाले ख़सारे को ख़त्म किया जा सके।

वज़ीर ट्रांसपोर्ट ने आरटीसी बस किरायों में इज़ाफे की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाते हुए कहा कि प्ले वेलगो बसों के लिए 30 कीलोमीटर के फ़ासिले तक के लिए एक रुपये का इज़ाफ़ा किया गया और 30 कीलोमीटर से इज़ाफ़ा फ़ासिले के लिए 2 रुपये का इज़ाफ़ा किया जा रहा है। सिटी बसें, डीलक्स बसों एयरकंडीशनिंगड बसों के किरायों में 10% (यानी मौजूदा 100 रुपये किराये के बजाये अब 110 रुपये किया जाएगा) का इज़ाफ़ा किया जा रहा है।

उन्होंने कहा कि आरटीसी के ख़सारे में कमी करने के लिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात किए जा रहे हैं। वज़ीर मौसूफ़ ने बताया कि साल 2013 में आरटीसी बस किरायों में इज़ाफ़ा किया गया था जबकि दुसरे रियासतों में एक साल पहले ही बस किरायों में इज़ाफ़ा किया गया। महेंद्र रेड्डी ने बताया कि ऐक्सप्रेस बस सरविस के फ़ी कीलोमीटर मौजूदा किराया 79 पैसे से बढ़ाकर 87 पैसे किए गए।

डीलक्स के मौजूदा फ़ी कीलोमीटर किराया 89 पैसे से बढ़ाकर 98 पैसे किए गए। सुपर लग्झरी के मौजूदा फ़ी कीलोमीटर किराया 105 पैसे से बढ़ाकर 116 पैसे, इंदिरा एसी बस के मौजूदा फ़ी कीलोमीटर किराया 132 पैसे से बढ़ाकर 146 पैसे, गुरु डॉ बस के मौजूदा फ़ी कीलोमीटर किराया 155 पैसे से बढ़ाकर 171 पैसे और गुरु डॉ पुलिस के मौजूदा फ़ी कीलोमीटर 165 पैसे से बढ़ाकर 182 पैसे किए गए। इस मौके पर सदर नशीन तेलंगाना स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन एस सत्यनाराय‌ना और मैनेजिंग डायरेक्टर टीएस आरटीसी जी वी रमना राव‌ के अलावा दुसरे ओहदेदार भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT