Thursday , October 19 2017
Home / District News / आरमोर मुंसिपल को ऑपशन मैंबर्ज़ के चुनाव का आलामीया।रोज़नामा सियासत में शाय ख़बरों का असर

आरमोर मुंसिपल को ऑपशन मैंबर्ज़ के चुनाव का आलामीया।रोज़नामा सियासत में शाय ख़बरों का असर

आरमोर 20 नवंबर: आरमोर मुंसिपल को ऑपशन मैंबर का आलामीया जारी हुआ ख़ाहिशमंद हज़रात इस माह के 23 तारीख़ तक दरख़ास्त दाख़िल कर सकते हैं।

तफ़सीलात के बमूजब आरमोर मुंसिपल के चुनाव हुए 18 माह गुज़र चुके इस ज़िमन में रोज़नामा सियासत में को ऑपशन मैंबर के चुनाव में ताख़ीर के उनवान पर ख़बरें शाय हुई इस ख़बरों का असर मुंसिपल को ऑपशन मैंबर के चुनाव का आलामीया जारी कर दिया गया।इस मुंसिपल कौंसिल में 3 को ऑपशन मैंबर्ज़ का चुनाव होगा ,माइनॉरिटी जनरल 2 , माइनॉरिटी ख़ातून 3, जनरल ख़ातून होगी इस जनरल ओहदे के लिए साबिक़ा कौंसिलर साबिक़ा वार्ड मैंबर उम्मीदवार चुनाव में हिस्सा ले सकते हैं।

को ऑपशन मैंबर उम्मीदवार 23 नवंबर तक फ़ार्म दाख़िल करसकता है 23 नवंबर आख़िरी तारीख़ होगी इस तरह 30 नवंबर को होने वाले मुंसिपल कौंसिल मीटिंग में को ऑपशन मैंबर का मीटिंग अमल में लाया जाएगा। जैसे ही को ऑपशन मैंबर के चुनाव का आलामीया जारी होने की इत्तेला मंज़र-ए-आम पर आई सियासी क़ाइदीन सरगर्म नज़र आरहे हैं इस तरह माइनॉरिटी जनरल के ओहदे के लिए टी आर एस से ताल्लुक़ रखने वाले मुहम्मद अबदुलअज़ीम और मलिक बाबा जिनकी अहलिया टी आर एस पार्टी की नौ मुंख़बा कौंसिलर है इन दोनों में रस्सा-कशी नज़र आरही है।

TOPPOPULARRECENT