Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / आराज़ीयात की मालूमात के लिए माँ भूमी पोर्टल का इफ़्तिताह

आराज़ीयात की मालूमात के लिए माँ भूमी पोर्टल का इफ़्तिताह

नायब वज़ीरे आला तेलंगाना रियासत अल्हाज मुहम्मद महमूद अली ने आराज़ीयात की जानकारी के लिए माँ भूमी नामी अवामी पोर्टल का इफ़्तिताह अंजाम देते हुए मज़कूरा पोर्टल को चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव की सालगिरा के मौक़ा पर तेलंगाना के महकमा रीवैन्यू की जानिब से तोहफ़ा क़रार दिया।

आज यहां सी सी एल ए दफ़्तर वाक़े नामपल्ली स्टेशन रोड पर मुनाक़िदा तक़रीब के दौरान जनाब मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना आराज़ीयात की जानकारी उन्हें बाक़ायदा बनाने के अमल अराज़ी ख़रीदो फ़रोख्त से क़ब्ल सारिफ़ीन के मुकम्मल इतमीनान के लिए इस किस्म का अवामी पोर्टल तैयार किया है जिस पर तेलंगाना के तमाम अज़ला की सरकारी और ग़ैर सरकारी आराज़ीयात की तफ़सीलात मौजूद है।

उन्होंने मज़ीद कहा कि तेलंगाना हुकूमत की तशकील के फ़ौरी बाद चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव ने एक रोज़ में महिदूद ख़ानदानी सर्वे करवाया और इस सर्वे की कामयाबी का सेहरा तेलंगाना के महकमा माल के ओहदेदारों के सर जाता है।

इसके इलावा हुकूमत तेलंगाना की फ़लाही स्कीमात आसरा पैंशन स्कीम शादी मुबारक कल्याण लक्ष्मी डबल बेडरूम फ़्लैट फ़ूड सिक्यूरिटी कार्ड के कामयाब नफ़ाज़ में भी महकमा रीवैन्यू के ओहदेदारों का अहम रोल रहा है।

क़ब्लअज़ीं नायब वज़ीरे आला तेलंगाना रियासत अल्हाज मुहम्मद महमूद अली ने रियासत के तमाम जॉइंट कलेक्टर्स आर डी ओज़ और वी आर ओज़ से वीडीयो कान्फ़्रैंसिंग के ज़रीया मज़कूरा पोर्टल के इस्तेमाल की हिदायत दी।

TOPPOPULARRECENT