Tuesday , September 26 2017
Home / Khaas Khabar / आर एस एस टीपू सुलतान यौमे पैदाइश तक़ारीब की मुख़ालिफ़

आर एस एस टीपू सुलतान यौमे पैदाइश तक़ारीब की मुख़ालिफ़

बंग्लूरू 07 नवंबर: कर्नाटक में सिंह परिवार की तन्ज़ीमों ने 18 वीं सदी के हुकमरान टीपू सुलतान की 10 नवंबर को यौमे पैदाइश तक़ारीब सरकारी तौर पर मनाए जाने की मुख़ालिफ़त की है।

आर एस एस ने टीपू सुलतान को इंतेहाई अदम रवादार हुकमरान क़रार दिया है और उन तक़ारीब के ख़िलाफ़ एहतेजाज करने वालों की ताईद का एलान किया है। आर एस एस के कर्नाटक के इलाक़ाई सिंह चालक वी नागराज ने मीडीया से बात करते हुए कहा कि अवाम की अक्सरीयत उस के ख़िलाफ़ है।

ये दरुस्त हैके टीपू सुलतान मैसूर के हुकमरान थे लेकिन साथ ही वो इंतेहाई अदम रवादार हुकमरान थे। ये बात तारीख़ में मौजूद है। उनकी तलवार पर ये वाज़िह तौर पर तहरीर हैके ये तलवार काफ़िरों का क़त्ल करने के लिए है।

सिंह परिवार की तन्ज़ीमों ने 10 नवंबर को एहतेजाज मुनज़्ज़म करने का फ़ैसला किया है। विश्वा हिंदु परिषद ने ख़बरदार किया हैके इस तक़रीब को दरहम-बरहम कर दिया जाएगा।

वी नागराज ने कहा के कर्नाटक के अवाम उन तक़ारीब के मुख़ालिफ़ हैं उनके दौर में अवाम के साथ किए गए सुलूक को तहरीर किया है। उन्होंने कहा कि कर्नाटक में मौरर्ख़ीन ने तहरीर किया हैके उनके दौर में चतेरा दुर्ग मंगलूरो और वस्त कर्नाटक के अवाम से कैसा सुलूक रवा रखा गया। इस पसे मंज़र में फ़ित्री तौर पर लोग इन तक़ारीब के मुख़ालिफ़ हैं।

एक सवाल के जवाब में नागराज ने कहा कि आर एस एस की तरफ से कोई मुज़ाहिरे नहीं किए जाऐंगे बल्कि जो लोग एहतेजाज कर रहे हैं आर एस एस उनकी हामी है।

TOPPOPULARRECENT