Wednesday , October 18 2017
Home / India / आर एस एस सरबराह से सदर बी जे पी की मुलाक़ात

आर एस एस सरबराह से सदर बी जे पी की मुलाक़ात

नागपुर

नागपुर

बी जे पी सदर अमित शाह ने आज आर एस एस सरबराह मोहन भागवत से सिंह के हैड क्वार्टर्स पर मुलाक़ात की। बावर किया जाता है कि उन्होंने नरेंद्र मोदी हुकूमत की एक साल की तकमील पर तंज़ीमी उमूर से वाक़िफ़ करवाया। अमित शाह बी जे पी के दूसरे सीनियर लीडर हैं जिन्होंने जारीया हफ़्ते के अवाइल में वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह के बाद मोहन भागवत से मुलाक़ात की।

अगर इस मुलाक़ात पर बी जे पी या आर एस एस की जानिब से कोई सरकारी बयान नहीं दिया गया लेकिन राजनाथ सिंह की जानिब से आर एस एस हेडक्वार्टर्स के दौरे पर ये क़ियास आराईयां की जा रही थी कि अमित शाह के तरीका-ए-कार और पालिसी साज़ फ़ैसलों पर सिंह परिवार ने बाज़ तहफ़्फुज़ात का इज़हार किया है जो कि मोदी के बाएतिमाद रफ़ीक़ हैं।

अमित शाह ने भागवत और दीगर आर एस एस लीडरों से तक़रीबन देढ़ घंटा तक बातचीत की लेकिन उन्हों ने मीडीया को मुलाक़ात का ख़ुलासा बताने से इनकार कर दिया। ताहम आर ऐस इसके ज़राए ने बताया कि अमित शाह ने सिंह लीडरों को नरेंद्र मोदी के एक और हुकूमत में कामयाबीयों और नाकामियों से वाक़िफ़ करवाया है। इलावा अज़ीं तंज़ीमी उमूर बिशमोल बी जे पी के ख़िलाफ़ अपोज़ीशन जमातों की तन्क़ीदों का मुक़ाबला करने पर तबादला-ए-ख़्याल किया गया।

TOPPOPULARRECENT