Wednesday , September 20 2017
Home / Hyderabad News / आर टी सी बस किरायों में इज़ाफे की तजवीज़ नहीं

आर टी सी बस किरायों में इज़ाफे की तजवीज़ नहीं

हैदराबाद 05 अगस्त:वज़ीर ट्रांसपोर्ट बी महेंद्र रेड्डी ने कहा कि रियासत तेलंगाना में आइन्दा चंद दिनों के दौरान महिकमा ट्रांसपोर्ट के 8 नए दफ़ातिर क़ायम किए जाऐंगे।अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हुकूमत महिकमा ट्रांसपोर्ट की कारकर्दगी को बेहतर बनाने के लिए इक़दामात करेगी।

उन्होंने आर टी सी बस किरायों का तज़किरा करते हुए कहा कि हुकूमत आर टी सी बस किरायों में इज़ाफे के ताल्लुक़ से कोई तजवीज़ पर ग़ौर नहीं कर रही है और यहां तक कि एसी कोई तजवीज़ हुकूमत के पास नहीं है।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि आर टी सी की तक़सीम बहुत जल्द मुकम्मिल करली जाएगी ताके हर दो तेलुगु रियासतों में आर टी सी की कारकर्दगी में बेहतरी लाई जा सके। वज़ीर ट्रांसपोर्ट बी महेंद्र रेड्डी जिन्होंने क़ब्लअज़ीं स्कूल बसों की मुकम्मिल तफ़सीलात फ़राहम करने वाले ख़ुसूसी “याप” का इफ़्तेताह किया था, कहा कि इस “याप” में स्कूल बस ड्राईवरस की अहलीयत-ओ-तालीमी क़ाबिलीयत और स्कूल की मुकम्मिल तफ़सीलात फ़राहम की गई हैं।

उन्होंने गाड़ी मालिकीन का तज़किरा करते हुए कहा कि गाड़ीयों (ख़ाह कोई भी गाड़ी हो) के मालिकीन की तस्वीर गाड़ी के रजिस्ट्रेशन सर्टीफिकट (आर सी बुक) पर चस्पाँ करने को हुकूमत ने लाज़िमी क़रार दिया है लिहाज़ा गाड़ीयों के मालिकीन को आर सी बुक पर तस्वीर चस्पाँ करवा लेने के लिए मुताल्लिक़ा ओहदेदारों से रुजू होने की ज़रूरत होगी

TOPPOPULARRECENT