Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / आसफ़िया दौर में सेहत का निज़ाम सारी दुनिया के लिए मिसाल था

आसफ़िया दौर में सेहत का निज़ाम सारी दुनिया के लिए मिसाल था

हैदराबाद ।०६ मई (सियासत न्यूज़) तेलंगाना रिसोर्स सैंटर की जानिब से तेलंगाना मेंनिज़ाम सेहत, मसाइल और उन के हल के मुताल्लिक़ हफ़तावारी मुज़ाकरा मुनाक़िद हुआ, जिस की सदारत मिस्टर ऐम वेद कुमार चेयरमैन तेलंगाना रिसोर्स सैंटर ने की ज

हैदराबाद ।०६ मई (सियासत न्यूज़) तेलंगाना रिसोर्स सैंटर की जानिब से तेलंगाना मेंनिज़ाम सेहत, मसाइल और उन के हल के मुताल्लिक़ हफ़तावारी मुज़ाकरा मुनाक़िद हुआ, जिस की सदारत मिस्टर ऐम वेद कुमार चेयरमैन तेलंगाना रिसोर्स सैंटर ने की जबकि माहिरीन सेहत डाक्टर ए गोपाल किशन साबिक़ सुपरिटेनडॆन्ट दवाख़ाना उस्मानिया,साबिक़ा डायरैक्टर निम्स डाक्टर डी राजा रेड्डी, चेयरमैन दुर्गा बाई देशमुख हॉस्पिटल डाक्टर ए पी रनगाराव‌, सदर तेलंगाना गर्वनमैंट डॉक्टर्स एसोसीएशन‌ डाक्टर बी रमेश, सदर टी जी डी ए उस्मानिया हॉस्पिटल डाक्टर डी रामा किशन, सैक्रेटरी जनरल टी जी डी ए डाक्टर पी प्रवीण, जनरल सैक्रेटरी टी जी डी ए गांधी मैडीकल कॉलिज डाक्टर रमेश दासाराम, चेयरमैन टी पी एन ए डाक्टर डी श्रीनिवास के इलावा दीगर ने भी इस मुज़ाकरे से ख़िताब किया।

सदर नशीन टी आर सी मिस्टर एम वयदा कुमार ने अपने सदारती ख़िताब में तेलंगाना के निज़ाम सेहत को आनधराई हुकमरानों, सरमाया दारों और अवामी नुमाइंदों की जानिब से तबाह किए जाने के वाक़ियात पर रोशनी डालते हुए कहा कि क़ुतुब शाही, आसफ़िया दौर-ए-हकूमत से लेकर आज़ाद हिंद, माबाद मुत्तहदा रियासत आंधरा प्रदेश के क़ियाम से क़ब्ल तेलंगाना का निज़ाम सेहत सारी दुनिया में एक मिसाल था।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि मुख़्तलिफ़ मयारी दवा ख़ानों का क़ियाम, अवाम को तिब्बी सहूलत की फ़राहमी और मुफ़्त अदवियात की तक़सीम के ज़रीया शहरीयों को हर मुम्किन सहूलतें फ़राहम करना क़ुतुब शाही और आसफ़िया हुकमरानों का नसब उल-ऐन था। उन्हों ने मज़ीद कहा कि दारुलशफ़ा-ए-के क़रीब वाक़्य क़दीम यूनानी दवाख़ाना आख़िरी आसफ़िया हुकमरान का वो कारनामा था, जिस में उन्हों ने रियासत की अवाम के लिए तमाम सहूलतों से आरास्ता 100 बीड्स का यूनानी दवाख़ाना क़ायम किया था, जिस से ना सिर्फ रियाया मुस्तफ़ीद होती थी बल्कि हिंदूस्तान भर और सारी दुनिया से लोग ईलाज और तर्बीयत के लिए मज़कूरा तारीख़ी एहमीयत के हामिल दवाखाने में तशरीफ़ लाते थी।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि इस के इलावा चारमीनार, उस्मानिया नमस तलंगाना के ऐसे तारीख़ी दवाखाने हैं, जिन के क़ियाम कामक़सद रियासत की अवाम को हुकमरानों की जानिब से हर मुम्किन सहूलतें फ़राहम करना था। उन्हों ने कहा कि मुत्तहदा रियासत आंधरा प्रदेश के क़ियाम के बाद साज़िश के तहत तलंगाना की अवाम केलिए क़ायम किए गए दवा ख़ानों को तबाह करने का काम किया गया और आज मज़कूरा दवा ख़ानों की हालत-ए-ज़ार देखने के बाद इस बात का अच्छी तरहअंदाज़ा हो जाता है कि तलंगाना की अवाम की ख़ातिर क़ायम किए गए इदारे किस तरह आनधराई हुकमरानों की साज़िशों का शिकार हुए हैं।

उन्हों ने मुज़ाकरे में शरीक माहिरीन सेहत, शुरका का इस मौक़ा पर शुक्रिया अदा किया और कहा कि तलंगाना रिसोर्स सैंटर की जानिब से उन मुज़ाकरात के इनइक़ाद का मक़सद ख़ित्ता तलंगाना के साथ की गई ज़्यादतियों को अवाम के रूबरू पेश करना है। उन्हों ने मज़ीद कि इन तारीख़ी एहमीयत के हामिल मुज़ाकरात को किताबचों की शक्ल में भी शाय करने का काम किया जा रहा है। डाक्टर ए गोपाल किशन ने भी मुज़ाकरे के उनवान पर मज़बूत दलायल पेश करते हुए तलंगाना के निज़ाम सेहत को आनधराई सरमाया दारों की जानिब से तबाह किए जाने का इल्ज़ाम आइद किया।

दीगर ने भी क़ुतुब शाही और आसफ़िया दौर-ए-हकूमत के निज़ाम सेहत की इस मौक़ा पर भरपूर सताइश करते हुए आनधराई हुकमरानों और सरमाया दारों को कॉरपोरेट दवा ख़ानों के फ़रोग़ की ख़ातिर अवामी सहूलत की ख़ातिर क़ायम किए गए तारीख़ी दवा ख़ानों को तबाह करने का इल्ज़ाम आइद किया है। टी आर सी के मुज़ाकरे का आग़ाज़ तेलंगाना के 800 से ज़ाइद तलबा की ख़ुदकुशियों पर दो मिनट की ख़ामोशी के साथ हुआ।

TOPPOPULARRECENT