Wednesday , August 23 2017
Home / India / आसाम काबीना में 2 वुज़रा की शमूलियत

आसाम काबीना में 2 वुज़रा की शमूलियत

गोहाटी: चीफ मिनिस्टर आसाम तरूण गोगोई ने आज काबीना में तौसी करते हुए दो साबिक़ वुज़रा गौतम राणे और सिद्दीक़ अहमद को शामिल करलिया है। राज भवन में मुनाक़िदा एक सादा तक़रीब में गवर्नर पी बी आचार्य ने दो वुज़रा को ओहदा और राज़-दारी का हलफ़ दिलवाया।

इस मौक़े पर चीफ मिनिस्टर और काबीनी रफ़क़ा और अरकान असेम्बली मौजूद थे। जारिया साल दूसरी मर्तबा तरूण गोगोई को कांग्रेस के एक हलक़ा की जानिब से नाराज़गी का सामना करना पड़ा। जिसके बाइस काबीना में तौसी की गई। क़बल अज़ीं माह जनवरी में पहली मर्तबा काबीना में रद्द-ओ-बदल किया गया था।

तरूण गोगोई जो कि मुसलसल तीसरी मर्तबा चीफ मिनिस्टर के ओहदे पर फ़ाइज़ हैं गुज़िशता साल तक गौतम राणे पब्लिक हेलत एंड इंजीनीयरिंग डिपार्टमेंट के वज़ीर थे। अलावा अज़ीं सिद्दीक़ अहमद को भी गुज़िशता साल नाराज़ लीडरों का साथ देने पर वज़ीर हारडर एरिया डेवलपमेंट एंड को ऑप्रेशन हटा दिया गया था।

नाराज़ ग्रुप की क़ियादत साबिक़ वज़ीर हेमंत बिस्वास शर्मा कर रहे थे। जिन्होंने हाल ही में कांग्रेस से निकल कर बी जे पी में शमूलीयत इख़तियार करली है। आसाम काबीना की अज़म तरीन तादाद 19 बिशमोल चीफ मिनिस्टर तक महिदूद है। कांग्रेस के फ़िलहाल 126 रुकनी असेम्बली में 78 अरकान हैं।

TOPPOPULARRECENT