Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / आसाम में तामीर मिल्लत के टीमों की ख़िदमात,खोकराझार ज़िला की हालत बद्द्तर‌

आसाम में तामीर मिल्लत के टीमों की ख़िदमात,खोकराझार ज़िला की हालत बद्द्तर‌

हैदराबाद२० सितंबर : कल हिंद मजलिस तामीर मिल्लत के एक प्रैस नोट के बमूजब आसाम के मुतास्सिरा इलाक़ों में तामीर मिल्लत की इस वक़्त दो टीमें डाक्टर मुहम्मद मतीन उद्दीन कादरी नायब मोतमिद और महाराष्ट्रा से जनाब रशीद अनजीनर नायब सदर की

हैदराबाद२० सितंबर : कल हिंद मजलिस तामीर मिल्लत के एक प्रैस नोट के बमूजब आसाम के मुतास्सिरा इलाक़ों में तामीर मिल्लत की इस वक़्त दो टीमें डाक्टर मुहम्मद मतीन उद्दीन कादरी नायब मोतमिद और महाराष्ट्रा से जनाब रशीद अनजीनर नायब सदर की रास्त निगरानी में रीलीफ़ का काम अंजाम दे रहीं ।

आसाम से मौसूला एक रिपोर्ट में बतलाया गया है कि खोकरा झार ज़िला की हालत उस वक़्त सब से ज़्यादा अबतर है ये ज़िला बोडोलैंड में आता है इस ज़िला में लाखों मुस्लमान बेघर और हज़ारों मकानात को जिला दिया गया है । ज़्यादा इमदाद धोबरी ज़िला में दी गई है लेकिन खोकरा झार क़स्बा जाने से लोग घबरा रहे हैं ।

तामीर मिल्लत की इन दोनों टीमों के हुक्काम ने फ़ैसला लिया कि खोकरा झार क़स्बा पहूंच कर हालात का और फ़िलफ़ौर इमदाद पहोनचाई जाय एक दो दिन में टीमें वहां पहूंचेंगी आज का साड़ी , सिरी राम पर और शमिल शाप ( खोकरा झार ज़िला ) के कैम्पों और धोबरी ज़िला के कमनोडनगा कैंप पहोनचकर ख़वातीन के लिए मलबूसात और खाने पीने के बर्तनों के किट्स और लड़कीयों के लिए मलबूसात और बच्चों के लिए किताबें कापीयां और स्कूल यूनीफार्म की तक़सीम मुतज़क्किरा ओहदा दारों के हाथों अमल में आई ।

उस वक़्त उन अस्हाब के इलावा भोपाल के मौलाना मसीह आलिम जामई और जनाब अतीक़ अलरहमन और हैदराबाद के जनाब मुनीर कादरी , जनाब साजिद ख़ां , जनाब शाह नवाज़ , जनाब सय्यद इबराहीम , जनाब अलीम सूफ़ी , जनाब लईक अंसारी , जनाब मुस्तफ़ा और दीगर कारकुन रीलीफ़ के कामों में मसरूफ़ हैं ।

अह्ले ख़ैर अस्हाब तामीर मिल्लत के रीलीफ़ फ़ंड अकाउंट नंबर 20151262895 इलहाबाद बंक पर रास्त या सदर दफ़्तर तामीर मिल्लत मदीना मंशन नारायण गुड़ा पर बह अख़ज़ रसीद अपने अतयात जमा करा सकते हैं ।।

TOPPOPULARRECENT