Friday , October 20 2017
Home / Sports / आक़िब पाकिस्तानी टीम के लिए हनूज़ कारआमद: ज़का-ए-अशर्फ़

आक़िब पाकिस्तानी टीम के लिए हनूज़ कारआमद: ज़का-ए-अशर्फ़

पी सी बी के चेयरमैन ज़का-ए-अशर्फ़ ने कहा है कि वर्ल्डकप 2015को पेश नज़र बनाकर पाकिस्तान क्रिकेट में बेहतरी के लिए हिक्मत-ए-अमली बनाई जा रही है और ख़ाहिश है कि आक़िब जावेद टीम के साथ मुंसलिक रहें। इंगलैंड के ख़िलाफ़ वन डे सीरीज़, टेस्ट मैचों के

पी सी बी के चेयरमैन ज़का-ए-अशर्फ़ ने कहा है कि वर्ल्डकप 2015को पेश नज़र बनाकर पाकिस्तान क्रिकेट में बेहतरी के लिए हिक्मत-ए-अमली बनाई जा रही है और ख़ाहिश है कि आक़िब जावेद टीम के साथ मुंसलिक रहें। इंगलैंड के ख़िलाफ़ वन डे सीरीज़, टेस्ट मैचों के मुक़ाबले में मुख़्तलिफ़ होगी पाकिस्तानी टीम को ज़्यादा मेहनत करना होगी इंगलैंड की वापसी मुतवक़्क़े है।

वो गुज़श्ता रोज़ नैशनल स्टेडीयम में मीडीया से बातचीत कर रहे थे। इस मौक़ा पर वज़ीर-ए-आज़म की मुशीर शहनाज़ वज़ीर अली और पी सी बी के डायरेक्टर जनरल जावेद मीयांदाद भी मौजूद थे। ज़का-ए-अशर्फ़ ने उम्मीद ज़ाहिर की कि बंगला देश की क्रिकेट टीम रवां साल अप्रैल में पाकिस्तान का दौरा करेगी।

पी सी बी बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट की बहाली के लिए मुख़्तलिफ़ क्रिकेट बोर्ड के साथ राबते में है और ख़वातीन टीमों समेत मुख़्तलिफ़ मुल्कों की क्रिकेट टीमों को पाकिस्तान मदऊ करने की कोशिश कररहे हैं।बी सी सी आई अपनी टीम को पाकिस्तान भेजने के हवाले से बहाने बाज़ी कर रहा है।

बंगला देश की सिक्योरिटी टीम जल्द पाकिस्तान आएगी। कमरान अकमल और दानिश कनेरिया की टीम में वापसी हस्सास मसला है इस पर कोई तबसिरा नहीं कर सकता। नए कोच की तक़र्रुरी के हवाले से खिलाड़ियों से कोई मुशावरत नहीं की जा रही है। वाटमोर के बतौर कोच इंतेख़ाब का फ़ैसला कमेटी करेगी।

उन्हों ने कहा कि ग़ैरमुल्की कोच की तक़र्रुरी पर टीम के खिलाड़ियों की तशवीश से क़ता नज़र हमें पाकिस्तान क्रिकेट की बेहतरी और इस के रोशन मुस्तक़बिल के बारे में फ़ैसला करना होगा। इंगलैंड के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में क्लीन स्विप का सहरा खिलाड़ियों, कूच, मैनेजर और आक़िब जावेद को जाता है।

मिसबाह-उल-हक़ की क़ियादत में टीम जीत के ट्रैक पर आ गई है। बंगला देश के ख़िलाफ़ सीरीज़ के लिए आई सी सी की सिक्योरिटी टीम पाकिस्तान आने पर पी सी बी को कोई एतराज़ नहीं होगा। जावेद मीयांदाद ने इस मौक़ा पर कहा कि ज़का आशरफ़ पाकिस्तान क्रिकेट के लिए ख़ुशकिसमत साबित होगए हैं।पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान जावेद मियांदाद ने इस मौक़ा पर मज़ीद कहा कि जब से ज़का-ए-अशर्फ़ ने आला ओहदा सँभाला है, पाकिस्तान ने मुत्तहदा अरब इमारात में यके बाद दीगरे दो अहम सीरीज़ों में कामयाबी हासिल की है और ख़ुसूसन इंग्लैंड के ख़िलाफ़ उस की टेस्ट कामयाबी एक शानदार फ़तह है।

TOPPOPULARRECENT