Tuesday , October 17 2017
Home / India / आज़म गढ़ में हालात हनूज़ कशीदा

आज़म गढ़ में हालात हनूज़ कशीदा

आज़म गढ़ के गंभीर पुर थाना के तहत मुहम्मद पुर बाज़ार में फ़िर्कावाराना कशीदगी बदस्तूर बरक़रार है। अगरचे आज कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया लेकिन अक्सरियती फ़िर्क़ा के एक शख़्स के हलाक होने के बाद से अक्सरियती फ़िर्क़ा में ज़बर्दस्त

आज़म गढ़ के गंभीर पुर थाना के तहत मुहम्मद पुर बाज़ार में फ़िर्कावाराना कशीदगी बदस्तूर बरक़रार है। अगरचे आज कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया लेकिन अक्सरियती फ़िर्क़ा के एक शख़्स के हलाक होने के बाद से अक्सरियती फ़िर्क़ा में ज़बर्दस्त गोस्सा पैदा होगया।

अगरचे रियासती हुकूमत हालात पर गहिरी नज़र रखे हुए है और हुकूमत ने इस मुआमले में तसल्ली बरतने के इल्ज़ाम में थाना घमबीर पर के सर्किल अफ़्सर सलीम सिद्दीक़ी को मुअत्तल कर दहिया है। एक सरकारी तर्जुमान ने बताया कि ज़िला में कशीदगी बरक़रार है लेकिन कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया। मुतास्सिरा इलाक़े में दुकानदार अपनी दुकानें बंद किए रहे। उन्होंने बताया कि मुतास्सिरा इलाक़े में पुलिस और पी ए सी की गश्त बढ़ा दी है।

पूरे ज़िला में रैड अलर्ट जारी कर दिया गया है। तर्जुमान के मुताबिक‌ दोनों फ़िरक़ों के बीच‌ दो शंबा की शब ही उस वक़्त झगडा हुआ जब सरकारी अराज़ी पर मंदिर और चबूतरे बनाने की कोशिश की जा रही थी। इस सिलसिले में दोनों फ़िरक़ों की तरफ़ से नामज़द रिपोर्ट दर्ज कराई गई हैं। महलूक विजय प्रताप यादव की आख़िरी रसूमात अदा करदिए गए हैं। ज़िला हुक्काम ने महलूक के विरसा-ए-को माली इमदाद भी दी है।

TOPPOPULARRECENT