Thursday , August 24 2017
Home / Hyderabad News / आज़म पूरा चमन पर मजलिस बचाओ तहरीक का अज़ीमो शान इंतेख़ाबी जल्सा-ए-आम

आज़म पूरा चमन पर मजलिस बचाओ तहरीक का अज़ीमो शान इंतेख़ाबी जल्सा-ए-आम

हैदराबाद: मजलिस बचाओ तहरीक मजीदुल्लाह ख़ान फ़र्हत ने कहा कि बीजेपी हिन्दुस्तान को हिंदू राष्ट्र बनाने की गहरी साज़िश की है। मजलिस  इत्तेहादुल  मुस्लिमीन  के नाम निहाद क़ाइद असदुद्दीन उवैसी इस फ़िर्क़ापरस्त जमात का मोहरा बन गए हैं और इस मक़सद की तकमील में मुतज़क्किरा जमात का साथ दे रहे हैं।

मजीदुल्लाह ख़ान फ़र्हत ने जो जीएचएमसी के इंतेख़ाबात में हलक़े असेम्बली मुल्क पेट के 28 आज़मपूरा वार्ड से मजलिस बचाओ तहरीक की उम्मीदवार मिसिज़ उस्मा-ए-ख़ातून के अज़ीमो शान इंतेख़ाबी जल्सा-ए-आम से जिसका आज़म पूरा चमन पर इनीक़ाद अमल में आया ख़िताब कर रहे थे, बताया कि मर्कज़ में जब कांग्रेस बरसर-ए‍-इक्तेदार थी मजलिस  इत्तेहादुल  मुस्लिमीन के नाम निहाद क़ाइद असदुद्दीन ओवैसी को महाराष्ट्र और बिहार के इंतेख़ाबात में मजलिस  इत्तेहादुल  मुस्लिमीन इत्तेहाद के उम्मीदवारों को खड़ा करने का कोई ख़्याल नहीं आया था लेकिन अब मर्कज़ में बीजेपी हुकूमत बरसर-ए‍-इक्तेदार रहने के बाइस बीजेपी के मक़ासिद की तकमील में इसका साथ दे रहे हैं और इन्होंने महाराष्ट्र और बिहार का रुख किया है और इन दोनों रियासतों के इंतेख़ाबात में मजलिस इत्तेहादुल मुस्लिमीन के उम्मीदवारों को खड़ा किया है।

मिशन के मुताबिक़ महाराष्ट्र में तो बीजेपी हुकूमत बरसर-ए‍-इक्तेदार आ गई मगर बिहार में ये मिशन नाकाम रहा। बिहार के अवाम ने इंतेख़ाबात में सियासी शऊर का मुज़ाहरा किया और मुसलमानों और दीगर सेकूलर राय दहिंदों ने अपने वोट तक़सीम होने नहीं दिए और मुत्तहदा तौर पर सेकूलर जमातों के उम्मीदवारों को वोट देते हुए उन्हें मुंतख़िब किया जिसके बाइस बीजेपी को इक़्तेदार हासिल नहीं हुआ और लालू प्रसाद और नीतीश कुमार के सेक्युलर जमातों का इत्तेहाद बरसर-ए‍-इक्तेदार आगया।

अमजदुल्लाह ख़ान ने बिलख़ुसूस आज़म पूरा वार्ड के राय दहिंदों से कहा कि इनकी शरीक-ए-हयात मिसिज़ अस्मा ख़ातून को अपना क़ीमती वोट दें और उन्हें अपनी कारपोरेटर मुंतख़िब करें। क्यों कि आज़म पूरा वार्ड को ख़वातीन के लिए महफ़ूज़ करा दिए जाने के बाइस उन्होंने उनकी शरीक-ए-हयात को उनके इस हलक़े के अवाम की ख़िदमत की ज़िम्मेदारी तफ़वीज़ की है।

अमजदुल्लाह ख़ान ने अकबरबाग़ वार्ड के राय दहिंदों से भी इल्तिजा की कि वो उनको अपना क़ीमती वोट दें और उन्हें अपना कारपोरेटर मुंतख़िब होने का एज़ाज़ अता करें। मजलिस बचाओ तहरीक के क़ाइद जनाब अलताफ़ नसीब ख़ान ने भी मुख़ातिब किया। मजलिस बचाओ तहरीक के क़ाइद जनाब सिकन्दर मिर्ज़ा ने निज़ामत के फ़राइज़ अंजाम दिए|

TOPPOPULARRECENT