Saturday , October 21 2017
Home / India / आज़म ख़ान के ख़िलाफ़ एक और एफ़ आई आर

आज़म ख़ान के ख़िलाफ़ एक और एफ़ आई आर

समाजवादी पार्टी के मुतनाज़िया क़ाइद मुहम्मद आज़म ख़ान के ख़िलाफ़ नीहतोर ज़िला बिजनौर में एक इंतेख़ाबी जल्सा-ए-आम में इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर करने पर एक ताज़ा एफ़ आई आर अस्सिटैंट रिटर्निंग ऑफीसर संजय कुमार सिंह के पास कल नहतोर पुलिस स्टेश

समाजवादी पार्टी के मुतनाज़िया क़ाइद मुहम्मद आज़म ख़ान के ख़िलाफ़ नीहतोर ज़िला बिजनौर में एक इंतेख़ाबी जल्सा-ए-आम में इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर करने पर एक ताज़ा एफ़ आई आर अस्सिटैंट रिटर्निंग ऑफीसर संजय कुमार सिंह के पास कल नहतोर पुलिस स्टेशन में दर्ज करवाया गया।

आज़म ख़ान पर फ़िर्कावाराना जज़बात भड़काते हुए 11 अप्रैल को अपनी तक़रीर में मज़हबी ख़ुतूत पर तबक़ात को तक़सीम करने का इल्ज़ाम है । वीडियो झलकियां देखने के बाद अस्सिटेंट रिटर्निंग ऑफीसर ने आज़म ख़ान और समाजवादी पार्टी के उम्मीदवार यशवीर सिंह के नुमाइंदा राज वर्धन सिंह के ख़िलाफ़-ए-क़ानून ताअज़ीरात-ए-हिंद और क़ानून अवामी नुमाइंदगी की मुख़्तलिफ़ दफ़आत के तहत एफ़ आई आर दर्ज किया है।

समाजवादी पार्टी के सीनियर सियासी क़ाइद के ख़िलाफ़ थाना भवन पुलिस स्टेशन में भी एक शिकायत दर्ज करवाई जा चुकी है। क़ाज़ी आबाद पुलिस ने भी उनके ख़िलाफ़ कारगिल जंग के बारे में इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर करने पर मुक़द्दमा दर्ज किया है। उनपर संभल में इंतेख़ाबी तक़रीर के ज़रीये फ़िर्कावाराना जज़बात भड़काने का भी इल्ज़ाम है। उन्होंने ये तक़रीर 9अप्रैल को की थी।

TOPPOPULARRECENT