Saturday , October 21 2017
Home / Sports / इंग्लिश फ़ास्ट बोलर अस्टीव हार मेसन क्रिकेट से सबकदोश

इंग्लिश फ़ास्ट बोलर अस्टीव हार मेसन क्रिकेट से सबकदोश

इंग्लिश टीम केलिए 63 टेस्ट मैचों में 223 विकटें हासिल करने वाले फ़ास्ट बोलर अस्टीव हार मेसन ने क्रिकेट को ख़ैर बाद कह दिया है। मीडिया से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए हार मेसन ने कहा कि वो खेल जारी रखना चाहते हैं लेकिन उनकी फ़िटनेस मज़ीद खेलन

इंग्लिश टीम केलिए 63 टेस्ट मैचों में 223 विकटें हासिल करने वाले फ़ास्ट बोलर अस्टीव हार मेसन ने क्रिकेट को ख़ैर बाद कह दिया है। मीडिया से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए हार मेसन ने कहा कि वो खेल जारी रखना चाहते हैं लेकिन उनकी फ़िटनेस मज़ीद खेलने की इजाज़त नहीं दे रही है।

दराज़क़द फ़ास्ट बोलर ने कहा कि मेरी फ़िटनेस पहले जैसे नहीं रही और इसी वजह से रवां सीज़न एक मैच भी नहीं खेल सका। हार मेसन के बमूजब वो मज़ीद क्रिकेट नहीं खेल सकते इस लिए सबकदोशी का ऐलान कर रहे हैं। हार मेसन का शुमार इंगलैंड के बेहतरीन फ़ास्ट बोलरों में होता है क्योंकि उन्होंने कई मौक़े पर इंगलैंड की जीत में अहम किरदार अदा किया।

2005 में उन्होंने एशज़ सीरीज़ में 17 विकटें हासिल कीं और इंगलैंड को सीरीज़ जितवाने में अहम किरदार अदा किया। 2004 में उन्हों ने बेहतरीन बौलिंग का मुज़ाहरा करते हुए वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ 12 रंस‌ के बदले 7 विकटें हासिल कीं थी।

TOPPOPULARRECENT