Wednesday , October 18 2017
Home / Crime / इंटरनैट धोका दही , दुनिया भर में 4 मीलियन् कंप्यूटर्स को नुक़्सान

इंटरनैट धोका दही , दुनिया भर में 4 मीलियन् कंप्यूटर्स को नुक़्सान

न्यूयार्क 11 नवंबर ।( पी टी आई ) अमरीकी इस्तिग़ासा ने 7 ग़ैरमुल्की शहरीयों पर बड़े पैमाने पर इंटरनैट धोका दही स्कीम का इल्ज़ाम आइद किया जिस के ज़रीया उन्हों ने 100 से ज़ाइद ममालिक में 4 मीलियन् से ज़ाइद कम्पयूटर को ग़ैर मयारी सॉफ्टवेर के ज़रीया

न्यूयार्क 11 नवंबर ।( पी टी आई ) अमरीकी इस्तिग़ासा ने 7 ग़ैरमुल्की शहरीयों पर बड़े पैमाने पर इंटरनैट धोका दही स्कीम का इल्ज़ाम आइद किया जिस के ज़रीया उन्हों ने 100 से ज़ाइद ममालिक में 4 मीलियन् से ज़ाइद कम्पयूटर को ग़ैर मयारी सॉफ्टवेर के ज़रीया नुक़्सान पहुंचाया और जाली ऑनलाइन इश्तिहारात के ज़रीया 14 मीलियन् डालर से ज़ाइद रक़म हासिल किए ।

जिन कंप्यूटर्स को उन्हों ने नुक़्सान पहुंचाया इन में हुकूमत अमरीका की सरकारी एजैंसीयां और नासा भी शामिल है।

इन मुल्ज़िमीन मैं एस्टोनिया के छः शहरी शामिल हैं जिन्हें गिरफ़्तार करने के बाद कल एस्टोनिया मैं तहवील में दे दिया गया। अमरीकी अटार्नी के दफ़्तर ने इन छः मुल्ज़िमीन की हवालगी का मुतालिबा किया है। सातवां मुल्ज़िम रूस का शहरी है जो हनूज़ मफ़रूर है ।

इन तमाम पर कम्पयूटर से छेड़छाड़ और मुताल्लिक़ा जराइम के तहत इल्ज़ामात आइद किए गए हैं जो साबित होने पर 30 साल की सज़ा-ए-होसकती है।

इस मुआमले को इंटरनैट केलिए नुक़्सानदेह क़रार देते हुए अमरीकी अटार्नी ने कहाकि दुनिया भर में 4 मुलैय्यन कंप्यूटर्स को इन मुल्ज़िमीन ने मुतास्सिर कर दिया।

इस के इलावा अमरीका में मुख़्तलिफ़ एजैंसीयों जैसे नासा , तालीमी इदारों , ग़ैर मुनाफ़ा बख़श तंज़ीमों और तिजारती इदारों के कंप्यूटर्स को भी उन्हों ने मुतास्सिर किया है।

इन मुल्ज़िमीन ने झूटे इश्तिहारात के ज़रीया दुनिया भर के बेशुमार कम्पयूटर का अमलन अग़वा करलिया था और इंटरनैट वैब साईट्स के ज़रीया उन्हों ने ख़ुद अपने इश्तिहारात जारी करते हुए धोका दही का इर्तिकाब किया।

TOPPOPULARRECENT