Tuesday , October 24 2017
Home / Khaas Khabar / इंटरमीडिएट साल अव्वल के नताइज, 54.60 फ़ीसद उम्मीदवार कामयाब

इंटरमीडिएट साल अव्वल के नताइज, 54.60 फ़ीसद उम्मीदवार कामयाब

हैदराबाद 22 अप्रैल: रियासत में पिछले माह मुनाक़िदा इंटरमीडिएट साल अव्वल ( जनरल) और वोकेशनल के नताइज का एलान कर दिया गया जबके इंटरमीडिएट साल दोम के नताइज का 25 या 26 अप्रैल को एलान किया जएग‌।

हैदराबाद 22 अप्रैल: रियासत में पिछले माह मुनाक़िदा इंटरमीडिएट साल अव्वल ( जनरल) और वोकेशनल के नताइज का एलान कर दिया गया जबके इंटरमीडिएट साल दोम के नताइज का 25 या 26 अप्रैल को एलान किया जएग‌।

साल 2013 में इंटरमीडिएट साल अव्वल (जनरल) इमतिहानात में जुमला 8,91,337 तलबा ‍-ओ- तालिबात ने शिरकत की । जिन के मिनजुमला 4,86,658 तलबा-ओ- ताबात ने कामयाबी हासिल कीं।

इस तरह इंटरमीडिएट साल अव्वल के नताइज का औसत 54.60 फ़ीसद रहा जबके पिछ्ले दो साल के मुक़ाबले में इस साल का नतीजा किसी हद तक बेहतर रहा।

पिछ्ले साल का नतीजा 53.75 फ़ीसद था। इसी तरह साल अव्वल वोकेशनल में जुमला 94285 तलबा‍ और तालिबात ने शिरकत किए जिन के मिनजुमला 43877 तलबा -ओ- तालिबात ने कामयाबी हासिल कीं और नतीजा का औसत 46.54 फ़ीसद रहा ।

आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रियास्ती वज़ीर सानवी तालीम के पार्था सारथी ने नताइज जारी किए । इस मौके पर राजेश्वर तीवारी प्रिंसिपल सेक्रेटरी महिकमा सानवी तालीम और राम शंकर नायक सेक्रेटरी बोर्ड आफ़ इंटरमीडिएट एजूकेशन भी मौजूद थे।

वज़ीर मौसूफ़ ने बताया कि इंटरमीडिएट साल अव्वल में लड़कीयों की कामयाबी का औसत 59.46 फ़ीसद रहा जबके लड़कों की कामयाबी का औसत 50.22 फ़ीसद रहा।

उन्हों ने बताया कि ए ग्रेड में 75 फ़ीसद निशानात हासिल करने वाले तलबा-ओ- तालिबात की तादाद 2,09,.534 बी ग्रेड में 75 फ़ीसद से कम निशानात हासिल करने वाले तलबा-ओ- तालिबात की तादाद 1,56,769 सी ग्रेड में कामयाबी हासिल करने वाले तलबा-ओ-तालिबात की तादाद 82524 और डी ग्रेड में कामयाबी हासिल करने वाले तलबा-ओ-तालिबात की तादाद 37771 है।

उन्हों ने बताया कि इंटरमीडिएट एडवांस्ड सप्लीमेंटरी इमतिहान का 22 मेए को इनइक़ाद अमल में आएगा और इमतिहानी फ़ीस दाख़िल करने की आख़िरी तारीख़ 3 मेए मुक़र्रर है और जुर्माने के साथ फ़ीस अदा करने की कोई गुंजाइश नहीं रहेगी।

वज़ीर मौसूफ़ ने मज़ीद बताया कि इंटरमीडिएट साल अव्वल (जनरल ) के नताइज में ज़िला कृष्णा को पहला विशाखापटनम को दूसरा और ज़िला महबूबनगर को सब से आख़िरी मुक़ाम हासिल हुआ।

वज़ीर मौसूफ़ ने इमतिहानी पर्चों ( पेपर वालीवीशन) की जांच के लिए बाअज़ ग़ैर अहम अफ़राद को तायुनात करने की इत्तिलाआत की पुरज़ोर तरदीद की और कहा कि जिन अफ़राद को तायुनात किया गया था वो पर्चों की जांच करने वाले लेकचरारस को पर्चों के बंडलस वग़ैरा फ़राहम करने के लिए तायुनात किया गया था और इमतिहानी पर्चों की जांच के लिए मुताल्लिक़ा माहिर मज़मून लेकचरारस को ही तायुनात किया गया था।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि नंबरात की दुबारा जांच करवाने के लिए मुक़र्ररा फ़ीस ऑनलाइन पर दाख़िल करने की आख़िरी तारीख़ 4 मेए मुक़र्रर है । उस तारीख़ के गुज़रने के बाद ऑनलाइन सरवेस रोक दी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT