Monday , October 23 2017
Home / Crime / इंटलीजेंस की इत्तिला पर रामेश्वरम् में सख़्त सेक्योरिटी

इंटलीजेंस की इत्तिला पर रामेश्वरम् में सख़्त सेक्योरिटी

इंटलीजेंस की जानिब से अहम इत्तिला दिए जाने के बाद इस जज़ीरी शहर में सेक्योरिटी में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा कर दिया गया है क्योंकि इत्तिला के मुताबिक़ दहश्तगर्द श्रीलंका के जाफ़ना से बज़रिया ख़लीज हालिक रामेश्वरम् में दर अंदाज़ी की कोशिश करसक

इंटलीजेंस की जानिब से अहम इत्तिला दिए जाने के बाद इस जज़ीरी शहर में सेक्योरिटी में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा कर दिया गया है क्योंकि इत्तिला के मुताबिक़ दहश्तगर्द श्रीलंका के जाफ़ना से बज़रिया ख़लीज हालिक रामेश्वरम् में दर अंदाज़ी की कोशिश करसकते हैं।

मदूराई और माईला धो तराई पर हमला आवर भी होसकते हैं। पुलिस सुपरिटेंडेंट माईला वाहनन ने बताया कि ऐसी खु़फिया इत्तिला मिली है कि आठ दहश्तगर्द समुंद्र के रास्ते से यहां दरअंदाज़ी की कोशिश करसकते हैं लिहाज़ा साहिली इलाक़ों में रिहायश पज़ीर अफ़राद को हिदायत की गई है कि अगर वो समुंद्र के रास्ते से किसी अजनबी को आता देखें तो फ़ौरी पुलिस को मतला करें।

दूसरी तरफ़ ओहदेदारों ने बताया कि इंटलीजेंस बयो रियो की जानिब से जारी करदा चौकसी से इंटलीजेंस विंग के तमाम यूनिट्स , कोस्ट गार्ड और बहरिया के अहलकारों को मतला कर दिया गया है। पुलिस सुप्रीटेंडेंट ने मज़ीद कहा कि ख़लीज हालिक से माही गेरी के बाद वापिस आने वाली 300 कश्तियों की तफ़सीली जांच पड़ताल की गई।

फ़िज़ाई तौर पर निगरानी के लिए बहरिया के एक हैलीकाप्टर की ख़िदमात भी हासिल की गई हैं। पुलिस ने बताया कि दूरदराज़ इलाक़ों में 1093 टेलीफ़ोन नंबर की तशहीर की गई है कि कोई अहम इत्तिला मिलने पर इस नंबर पर रब्त पैदा किया जाये। इस बात के अंदेशे मौजूद हैं कि दहश्तगर्द मछेरों के भेस में दरअंदाज़ी करसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT