Saturday , October 21 2017
Home / India / इंडियन मुजाहिदीन नाम की कोई तंज़ीम नहीं : नुसरत अली

इंडियन मुजाहिदीन नाम की कोई तंज़ीम नहीं : नुसरत अली

कांग्रेस पार्टी के जनरल सेक्रेटरी डाक्टर शकील अहमद ने इंडियन मुजाहिदीन से मुताल्लिक़ बयान पर कायम जमात-ए-इस्लामी हिंद जनाब नुसरत अली ने कल मौसूफ़ को इरसाल किए गए एक मकतूब में लिखा है कि आज अख़बारात में आप से मंसूब बयान कि दहश्तगर्द तंज़ीम इंडियन मुजाहिदीन गुजरात फ़सादाद की देन है पढ़ कर ताज्जुब हुआ।

आप ये तस्लीम करते और उस की शहादत देते हैं कि इंडियन मुजाहिद नामी तंज़ीम क़ायम और मौजूद है। आप के मुबय्यना बयान से ये मफ़हूम वाज़ह होता है कि मुस्लमानों ने गुजरात फ़साद का इंतिक़ाम लेने के लिए दहश्तगर्द तंज़ीम क़ायम की है और जगह जगह होने वाले जिन दहश्त गिरदाना वाक़ियात में मीडिया के ज़रिया जिस इंडियन मुजाहिदीन तंज़ीम का नाम लिया जाता है वो वही IM है।

मुस्लमानों ने गुजरात फ़साद के बाद क़ायम किया था। इस तरह मुस्लमानों पर मीडिया और सरकारी खु़फ़ीया एजैंसियों और पुलिस के ज़रिया लगाए जाने वाले दहश्तगर्दी के इल्ज़ामात की तौसीक़ होती है। कायम जमात ने मज़ीद लिखा कि कांग्रेस और बी जे पी में चलने वाली सियासी नोक झोंक में मुस्लमानों का मौक़िफ़ ग़ैर ज़रूरी तौर पर मजरूह हुआ है, जब कि पूरे मुल्क के मुस्लमान बिलख़सूस बाशऊर तबक़ा ये एहसास रखता है कि इंडियन मुजाहिदीन नाम की कोई तंज़ीम मुल्क में मौजूद ही नहीं है।

TOPPOPULARRECENT