Tuesday , October 24 2017
Home / India / इंडिया शाइनिंग का नारा सिर्फ़ एयरकंडीशनिंगड कारों केलिए : राहुल

इंडिया शाइनिंग का नारा सिर्फ़ एयरकंडीशनिंगड कारों केलिए : राहुल

सिद्धार्थनगर ( यू पी ) २६ नवंबर ( पी टी आई ) बी जे पी ने 2004 -ए-के इंतिख़ाबात के दौरान अपने दो नारों की ख़ुसूसी तौर पर तशहीर की थी (1) फीलगुड (2) इंडिया शाइनिंग । आज सात सालों के बाद कांग्रेस के नौजवान क़ाइद राहुल गांधी ने इंडिया शाइनिंग के नार

सिद्धार्थनगर ( यू पी ) २६ नवंबर ( पी टी आई ) बी जे पी ने 2004 -ए-के इंतिख़ाबात के दौरान अपने दो नारों की ख़ुसूसी तौर पर तशहीर की थी (1) फीलगुड (2) इंडिया शाइनिंग । आज सात सालों के बाद कांग्रेस के नौजवान क़ाइद राहुल गांधी ने इंडिया शाइनिंग के नारे का मुज़हका उड़ाते हुए कहा कि इस से सिर्फ ज़ाफ़रानी क़ाइदीन की क़िस्मतें ही चमक सकीं वर्ना अवाम को इस चमक का कोई फ़ायदा नहीं पहुंचा ।

राहुल गांधी ने कहा कि बी जे पी क़ाइदीन अगर इस नौईयत के नारे देते हैं तो हक़बजानिब हैं क्योंकि उन के ( बी जे पी ) क़ाइदीन अवाम के मकानात का दौरा नहीं करते , उन के साथ खाना नहीं खाते और ना ही गंदा पानी पीते हैं , और इस के बावजूद ये कहना कि इंडिया शाइनिंग कितना मज़हकाख़ेज़ मालूम होता है ।

राहुल गांधी एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब कर रहे थे । उन्हों ने कहा कि इंडिया शाइनिंग का नारा सिर्फ़ क़ाइदीन के घरों और एयर कंडीशनिंग् कारों में चमक रहा है नाका मवाज़आत और देहातों में । राहुल गांधी अक्सर-ओ-बेशतर बगै़र इत्तिला के और सिक्यॊरिटी की परवाह किए बगै़र मुख़्तलिफ़ मवाज़आत का दौरा करने पहूंच जाते हैं जहां वो दलितों के साथ वक़्त गुज़ारते हैं।

TOPPOPULARRECENT