Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / इंडो – ग्लोबल चोटी कान्फ़्रैंस की शदीद मुख़ालिफ़त (कड़ा विरोध)

इंडो – ग्लोबल चोटी कान्फ़्रैंस की शदीद मुख़ालिफ़त (कड़ा विरोध)

शहर हैदराबाद में मुनाक़िद (आयोजित) होने वाले इंडो - ग्लोबल एजूकेशन समिट की सी पी एम ने सख़्त मुख़ालिफ़त की है । 7 ता 9 सितंबर होटल ताज कृष्णा-ओ-ताज दक्कन में मुनाक़िद (आयोजित) होने वाली इस एजूकेशन समिट के ख़िलाफ़ सी पी एम ने एहितजाजी ल

शहर हैदराबाद में मुनाक़िद (आयोजित) होने वाले इंडो – ग्लोबल एजूकेशन समिट की सी पी एम ने सख़्त मुख़ालिफ़त की है । 7 ता 9 सितंबर होटल ताज कृष्णा-ओ-ताज दक्कन में मुनाक़िद (आयोजित) होने वाली इस एजूकेशन समिट के ख़िलाफ़ सी पी एम ने एहितजाजी लायेह-ए-अमल (रणनीती) को क़तईयत (अंतिम रूप) दे दी है और बड़े पैमाने पर एहतिजाज करने का ऐलान किया है ।

इस मौक़ा पर मिस्टर मधु की जानिब से पेश कर्दा क़रारदाद को गोल मेज़ कान्फ़्रैंस ने क़बूल कर लिया और उन सिफ़ारिशात की हिमायत की । मिस्टर मधु ने इंडो ग्लोबल एजूकेशन समिट में इसराईली यूनीवर्सिटीयों की शिरकत पर सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि जिस मुल्क में इंसानी हुक़ूक़ का कोई पास लिहाज़ नहीं रखा जाता और जहां बच्चों के साथ जानवरों जैसा सुलूक करते हुए उन्हें हलाक कर दिया जाता है ।

इस मुल्क से हिंदूस्तान जैसी अज़ीम जम्हूरियत को कुछ सीखने की ज़रूरत नहीं । उन्हों ने कहा कि मज़कूरा दोनों होटलों में जारी इस समिट को रोका जाएगा और एहतिजाज में शामिल होने की मुख़्तलिफ़ यूनीयन ने तसदीक़ (पुष्टी) कर दी है और दोनों होटलों पर 7 ता 9 सितंबर ज़बरदस्त एहतिजाज किया जाएगा । इस मौक़ा पर मिस्टर अनिकत आलम-ओ-दीगर ने भी मुख़ातब किया।

TOPPOPULARRECENT