Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / इंतिख़ाबात के लिये तेलुगू देशम की तैयारीयाँ : नए कोआर्डीनेटर्स नामज़द

इंतिख़ाबात के लिये तेलुगू देशम की तैयारीयाँ : नए कोआर्डीनेटर्स नामज़द

सदर तेलुगू देशम पार्टी ने इंतिख़ाबात के लिये पार्टी क़ाइदीन को मुतहर्रिक करने का सिलसिला शुरू कर दिया है । इस सिलसिला के तौर पर मिस्टर नायडू ने पारलीमानी हल्कों के कोआर्डीनेटर्स की नामज़दगी और हल्काजात में पार्टी के असर के मुत

सदर तेलुगू देशम पार्टी ने इंतिख़ाबात के लिये पार्टी क़ाइदीन को मुतहर्रिक करने का सिलसिला शुरू कर दिया है । इस सिलसिला के तौर पर मिस्टर नायडू ने पारलीमानी हल्कों के कोआर्डीनेटर्स की नामज़दगी और हल्काजात में पार्टी के असर के मुताल्लिक़ तफ़सीलात से आगही के मराहिल का आग़ाज़ कर दिया है । तेलुगू देशम पार्टी की जानिब से आज 4 नए कोआर्डीनेटर्स की नामज़दगी अमल में आई । जो 8 हल्काजात पार्लीमान में अवामी रुजहान और पार्टी के असरात का जायज़ा लेंगे और पार्टी क़ियादत और मुक़ामी क़ाइदीन के माबैन राबिता कार के तौर पर काम करेंगे।

सीनियर तेलुगू देशम क़ाइद-वो-रुक्न पोलिट ब्यूरो मिस्टर अशोक गजपति राजू को एलूरो के इलावा मछली पटनम की ज़िम्मेदारी दी गई है और मिस्टर वी नरेंद्र रेड्डी को नागर कुरनूल और महबूबनगर का कोआर्डीनेटर नामज़द किया गया है जिस से ये बात वाज़िह हो जाती है कि तेलुगू देशम पार्टी अमली तौर पर इंतिख़ाबी अमल का आग़ाज़ कर चुकी है और पार्टी की बुनियादों को मज़बूत करने के लिये अमली इक़दामात का आग़ाज़ किया जा चुका है । पार्टी ज़राए के बमूजिब मिस्टर नायडू आइन्दा चंद यौम में मज़ीद कोआर्डीनेटर्स के तक़र्रुरात के ऐलान करेंगे।

TOPPOPULARRECENT