Friday , October 20 2017
Home / India / इंतिख़ाबात में नाम और तस्वीर के इस्तिमाल पर हज़ारे का इमतिना

इंतिख़ाबात में नाम और तस्वीर के इस्तिमाल पर हज़ारे का इमतिना

मुंबई २२ नवंबर (पी टी आई) 5 रियास्तों में जहां अनक़रीब इंतिख़ाबात मुक़र्रर हैं, अन्नाहज़ारे ने यू पी ए हुकूमत की जानिब से जिन लोक पाल बल की मंज़ूरी से क़ासिर रहने पर कांग्रेस के ख़िलाफ़ इंतिख़ाबी मुहिम चलाने की धमकी दी है, आज दीगर तमाम सयास

मुंबई २२ नवंबर (पी टी आई) 5 रियास्तों में जहां अनक़रीब इंतिख़ाबात मुक़र्रर हैं, अन्नाहज़ारे ने यू पी ए हुकूमत की जानिब से जिन लोक पाल बल की मंज़ूरी से क़ासिर रहने पर कांग्रेस के ख़िलाफ़ इंतिख़ाबी मुहिम चलाने की धमकी दी है, आज दीगर तमाम सयासी पार्टीयों को मना करदिया कि इंतिख़ाबात के दौरान इन का नाम या तस्वीर इस्तिमाल ना की जायॆ।

रालॆगाव् सिद्धि में कारकुनों के दो रोज़ा इजलास के दौरान अनाहज़ारे के क़रीबी साथी सुरेश पठारे ने अनाहज़ारे की इस हिदायत का ऐलान किया। भ्रष्टाचार विरोधी जन आंदोलन (मुख़ालिफ़ कुरप्शन अवामी तहरीक) के कारकुनों का दो रोज़ा इजलास गानधयाई क़ाइद के आबाई देहात में मुनाक़िद किया जा रहा है।

पठारे ने कहा कि किसी भी सयासी पार्टी या इस के उम्मीदवार को हज़ारे की तस्वीर या नाम का इस्तिमाल करने से मना करदिया गया है और कारकुनों को हिदायत दी गई है कि अगर उस की ख़िलाफ़वरज़ी की जाय तो वो मुताल्लिक़ा पार्टी या उम्मीदवार के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज करवाईं। हज़ारे ने इजलास में ये भी कहा कि वो हुकूमत महाराष्ट्रा की जानिब से लोक आयवकत का मज़ीद इस्तिहकाम ना करने पर एहतिजाज शुरू करेंगी।

TOPPOPULARRECENT