Wednesday , October 18 2017
Home / India / इंतेख़ाबात में मुनश्शियात और जाली करंसी का इस्तेमाल

इंतेख़ाबात में मुनश्शियात और जाली करंसी का इस्तेमाल

नई दिल्ली, २५ जनवरी (पी टी आई) इंतेख़ाबात वाली रियास्तों में बड़े पैमाने पर मुनश्शियात और जाली करंसी के चलन के पेशे नज़र इलेक्शन कमीशन ने बी एस एफ़ और नार्कोटिक्स कंट्रोल ब्यूरो को ताज़ा हिदायतें जारी की हैं कि वो इस ख़सूस में सख़्त चौकस

नई दिल्ली, २५ जनवरी (पी टी आई) इंतेख़ाबात वाली रियास्तों में बड़े पैमाने पर मुनश्शियात और जाली करंसी के चलन के पेशे नज़र इलेक्शन कमीशन ने बी एस एफ़ और नार्कोटिक्स कंट्रोल ब्यूरो को ताज़ा हिदायतें जारी की हैं कि वो इस ख़सूस में सख़्त चौकसी इख़तेयार करें।

इलेक्शन कमीशन ने अमृतसर से हाल ही में 45 किलोग्राम हीरोइन की ज़बती और पाकिस्तानी सरहद से मुत्तसिल इलाक़ों में मुबय्यना दरअंदाज़ी की कोशिश पर ये हिदायत जारी की है। बी एस एफ़ ने पाकिस्तानी दर अंदाज़ को इस वक़्त हलाक किया जब वो जाली करंसी लेकर घुसने की कोशिश कर रहा था।

दोनों एजेंसीयों ने जाली क्रंसीयों को ज़ब्त कर लिया है। इलेक्शन कमीशन ने सरहदी सिक्योरीटी फ़ोर्स की जानिब से ज़बत कई गई रक़म के बाद सख़्त चौकसी की हिदायत दी है। नारकोटिक कंट्रोल ब्यूरो को भी हिदायत दी गई है कि वो राय दहिंदों को राज़ी कराने या लुभाने की कोशिश करने वालों पर नज़र रखी जाए। इस तरह के वाक़ियात को रोकने के लिए इलेक्शन कमीशन ने तफ़सीली रिपोर्ट तलब की है।

सरहदी फ़ोर्स को भी चौकसी इख़तेयार करते हुए दरअंदाज़ी की कोशिशों को नाकाम बनाने की हिदायत दी गई है। पंजाब और गोवा में मुनश्शियात को फैलाया गया है।

TOPPOPULARRECENT