Monday , September 25 2017
Home / Khaas Khabar / इंतेख़ाबी मुक़ाबले की हिम्मत नहीं है तो लिपस्टिक लगाकर , करो

इंतेख़ाबी मुक़ाबले की हिम्मत नहीं है तो लिपस्टिक लगाकर , करो

कोलकता: मग़रिबी बंगाल में आइन्दा साल असेम्बली इंतेख़ाबात के लिए बगल बजाते हुए चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने आज बी जे पी, सी पी एम‌ और कांग्रेस को मुत्तहिद होजाने का चैलेंज किया और कहा कि उनकी पार्टी तृणमूल कांग्रेस अपने ही बलबूते पर इंतेख़ाबी मुक़ाबला करके उन्हें शिकस्त फ़ाश दे देगी।

तृणमूल कांग्रेस के ज़ेरे एहतेमाम मुनाक़िदा यौमे शहीदाँ के इजतिमा को मुख़ातिब करते हुए उन्होंने कहा कि मैं उन्हें ( अपोज़िशन क़ाइदीन) को चैलेंज करती हूँ कि हिम्मत है तो इंतेख़ाबी मुक़ाबला करके दिखाएंगे बसूरत-ए-दीगर लिप स्टिक लगाकर घर में आराम करें। उन्होंने कहा कि बी जे पी, सी पी एम‌ और कांग्रेस का कोई नज़रिया है और ना अख़लाक़ी इक़दार।

मग़रिबी बंगाल में इन जमातों की इफ़ादियत ख़त्म होगई है जिस के बाइस वो हमारे ख़िलाफ़ मन घड़त कहानियां फैला रहे हैं। अपोज़िशन जमातों को ललकारते हुए ममता बनर्जी ने कहा कि कभी तुम ने हमें चैलेंज किया था लेकिन एक के बाद एक तुम्हारी नशिस्तें जाती रहें लेकिन अब कांग्रेस, सी पी एम‌ और बी जे पी मुत्तहिद होजाएं तो हमारा कुछ नहीं बिगाड़ सकते और तृणमूल कांग्रेस पूरी शान-ओ-शौकत के साथ इंतेख़ाबात में तन्हा मुक़ाबला करेगी क्योंकि अवाम का आशीर्वाद हमारे साथ है।

उन्होंने कहा कि आइन्दा साल असेम्बली इंतेख़ाबात मुनाक़िद होंगे और इंतेख़ाबात से कामयाबी के बाद एक शानदार रैली निकालेंगे जो कि साबिक़ा रिकार्ड तोड़ देगी। ये इद्दिआ करते हुए कि सी पी एम ने अपने 34साला दौर-ए-इक्तदार में रियासत में कुछ भी नहीं किया और पार्टी में जो लोग बाक़ी हैं उन्होंने अपने आप को बी जे पी के पास रहन रख दिया है लेकिन तृणमूल कांग्रेस ना तो बी जे पी, और ना ही कांग्रेस और सी पी एम से ख़ौफ़ज़दा है।

चीफ़ मिनिस्टर ने बी जे पी का बॉलर अस्त हवाला देते हुए कहा कि जिन के पास नज़रिया और अख़लाक़ियात नहीं हैं वो फ़िर्कापरस्ती का ज़हर फैलाते हैं। उन्होंने पार्टी क़ाइदीन और कारकुनों को ख़बरदार करते हुए कहा कि बाहम मुत्तहिद और अवाम के साथ रहें। अगर इंतेख़ाबात की तैयारी अभी से शुरू करदें तो कोई पार्टी नहीं रहेगी और सिर्फ़ तुम्हारा ही बोल बाला होगा।

उन्होंने दोटूक अंदाज़ में कहा कि डिसिप्लिन शिकनी को बर्दाश्त नहीं किया जाएगा जिस के बाइस पार्टी की शबिया ख़राब होती है। उन्हों ने सिंडिकेट बिज़नेस में मुलव्विस क़ाइदीन को भी इंतेबाह दिया चूँकि इमारतों की तामीर केलिए ख़ाम माल की सरबराही करते हैं और ये बिज़नेस पार्टी में तनाज़आत , बाहमी चपक़ुलश का बाइस बन गया है। उन्होंने बताया कि पेशरू बाएं बाज़ू की हुकूमत ने 2लाख करोड़ का क़र्ज़ा विरासत में छोड़ गई थी इस के बावजूद उनकी हुकूमत ने गुज़िश्ता 4साल के दौरान ज़बरदस्त तरक़्क़ी हासिल की है।

TOPPOPULARRECENT