Monday , October 23 2017
Home / India / इंतेख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वरज़ी का मुक़द्दमा ,इमाम बुख़ारी ग़ैर हाज़िर

इंतेख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वरज़ी का मुक़द्दमा ,इमाम बुख़ारी ग़ैर हाज़िर

दिल्ली की जामा मस्जिद के शाही इमाम सय्यद अहमद बुख़ारी आज अदालत के इजलास पर पेश होने से क़ासिर रहे जहां उनपर इंतेख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वरज़ी के इल्ज़ाम में मुक़द्दमे की समाअत जारी है। 2007 के यू पी असेम्बली इंतेख़ाबात के दौरान उन्ह

दिल्ली की जामा मस्जिद के शाही इमाम सय्यद अहमद बुख़ारी आज अदालत के इजलास पर पेश होने से क़ासिर रहे जहां उनपर इंतेख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वरज़ी के इल्ज़ाम में मुक़द्दमे की समाअत जारी है। 2007 के यू पी असेम्बली इंतेख़ाबात के दौरान उन्होंने ये ख़िलाफ़वरज़ी की थी।

चीफ़ जोडीशिय‌ल मजिस्ट्रेट के पी सिंह ने सितंबर में एक बला ज़मानत वारंट इमाम बुख़ारी के ख़िलाफ़ और इस के वक़्त के यू डी एफ़ उम्मीदवार साबेर अली के ख़िलाफ़ जारी किया था क्योंकि वो इसी मुक़द्दमे में अदालत में हाज़िर नहीं हुए थे।

साबेर अली एक और मुक़द्दमे के सिलसिले में तिहाड़ जेल में क़ैद हैं उन्हें दिल्ली पुलिस ने अदालत में पेश किया लेकिन इमाम बुख़ारी हाज़िर होने से क़ासिर रहे। इलेक्शन कमीशन की शिकायत पर पुलिस ने इमाम बुख़ारी ,साबेर अली और जामा मस्जिद दिल्ली की मुशावरती कमेटी के एक रुकन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज किया है।

TOPPOPULARRECENT