Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / इंसानी सेहत दौलत से ज़्यादा एहमीयत की हामिल : चीफ़ मिनिस्टर का ख़िताब

इंसानी सेहत दौलत से ज़्यादा एहमीयत की हामिल : चीफ़ मिनिस्टर का ख़िताब

हैदराबाद १९ मार्च (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहाकि इंसानों केलिए दौलत कमाने से कहीं ज़्यादा आदमी की सेहत इंतिहाई एहमीयत कीहामिल है और फ़िज़ीकल एकसाईज़ (जिस्मानी वरज़िश) इंसान की बॉडी (जिस्म) औरज

हैदराबाद १९ मार्च (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहाकि इंसानों केलिए दौलत कमाने से कहीं ज़्यादा आदमी की सेहत इंतिहाई एहमीयत कीहामिल है और फ़िज़ीकल एकसाईज़ (जिस्मानी वरज़िश) इंसान की बॉडी (जिस्म) औरज़हन को फिट रखती ही। आज यहां नीकलस रोड पर वाक़्य पीपल्ज़ प्लाज़ा के मुक़ाम पर चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने बाई सैक़लिंग ज़ोन का इफ़्तिताह करते हुए ख़ुद उन्हों ने भी साईकल चलाकर तमाम मौजूद ओहदेदारों-ओ-अवाम को ताज्जुब में डाल दिया और कहा कि हर एक को अपनी सेहत की बेहतर अंदाज़ में बरक़रारी के लिए थोड़ी देर सही सैक़ल चलाना चाहीए क्योंकि सैक़ल के चलाने से किसी किस्म के हरगिज़कोई नुक़्सानात नहीं होंगी।

उन्हों ने मज़ीद कहाकि आज के मौजूदा तरक़्क़ी याफ़ता दौर में इंसान केलिए कम्पयूटर के ज़रीया तमाम तर सहूलतें ज़रूर फ़राहम होरही हैं लेकिन ये तमाम सहूलतें आदमी को अपनी ग़िज़ा के हाज़मा में मददगार हरगिज़ नहीं होती हैं। इस मौक़ा पर ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन, हैदराबाद मेट्रो डीवलपमनट अथॉरीटी और हैदराबाद सैक़लिंग कलब ने मुशतर्का तौर पर सैक़लिंग मुक़ाबले मुनाक़िद किए थी।

मेयर बलदिया ग्रेटर हैदर नाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन ने कहाकि वो बहुत जल्द हाईटेक सिटी के पास एक साईकल ज़ोन क़ायम करने के इक़दामात करेंगी। इलावा अज़ीं बहुत जल्द हैदराबाद में 123 केलो मीटर तवील साईकल ट्रैक का क़ियाम अमल में लाया जाएगा। रियास्ती हुकूमत ने नीकलस रोडता आई मैक्स थियटर तक बाई सैक़लिंग ज़ोन क़रार देने का ऐलान किया और कहाकि हुकूमत सुबह की अव्वलीन साअतों में नीकलस रोडता आई मैक्स थियटर सिर्फ़ सैक़लों के गुज़रने की ही इजाज़त देगी।

इस मौक़ा पर तलगो फ़िल्म ऐक्टर डी वेंकटेश और उन के बिरादर सुरेश बाबू, इंजन कुमार यादव एम पी के इलावामुख़्तलिफ़ साईकलटस अफ़राद कसीर तादाद में मौजूद थी। इस मौक़ा पर साईकल रायडरस (सैक़ल चलाने वालों) में ऐवार्ड अता किए।

TOPPOPULARRECENT