Wednesday , October 18 2017
Home / India / इटालवी यरग़माल मुआमला में मुज़ाकरात कार के नाम की ख़ाहिश

इटालवी यरग़माल मुआमला में मुज़ाकरात कार के नाम की ख़ाहिश

उड़ीसा के वज़ीर-ए-आला नवीन पटनायक ने रियासत के कंधा मिल ज़िला से गुज़श्ता 14 मार्च को ममनूआ माओ नवाज़ों के ज़रीया अग़वा किए गए दो इटालवी सय्याहों की रिहाई के सिलसिले में माओ नवाज़ों की तरफ़ से बातचीत के लिए तीसरे मुज़ाकरात कार का नाम पेश क

उड़ीसा के वज़ीर-ए-आला नवीन पटनायक ने रियासत के कंधा मिल ज़िला से गुज़श्ता 14 मार्च को ममनूआ माओ नवाज़ों के ज़रीया अग़वा किए गए दो इटालवी सय्याहों की रिहाई के सिलसिले में माओ नवाज़ों की तरफ़ से बातचीत के लिए तीसरे मुज़ाकरात कार का नाम पेश करने को कहा है।

वज़ीर-ए-आला ने रियास्ती असेबली में दिए गए अपने ब्यान में कहा कि माओ नवाज़ों ने नारायण सान्याल और विश्वप्रिय क़ानूनगो की जगह डाक्टर पी डी शर्मा और प्रफुला सामनतरे का नाम मुज़ाकरात कार के तौर पर पेश किया है। इसके अलावा उन लोगों ने जिन अधीकार मंच के कन्वीनर डंड पानी मोहंती का नाम भी पेश किया है।मिस्टर पटनाइक ने कहा कि मिस्टर सामन्तरे ने मुज़ाकरात में शामिल होने से अदम दिलचस्पी का इज़हार किया है इसलिए माओ नवाज़ों को तीसरे मुज़ाकरात कार का नाम पेश करना चाहीए।

हुकूमत की तरफ़ से इस बातचीत में चीफ़ सेक्रेटरी यू एन बहेरा, पनचाएती राज महकमा के कमिशनर पी के जीना और ऐस सयायस टी तरक़्क़ीयाती महिकमा के कमिशनर एस के सारंगी मौजूद होंगे।

TOPPOPULARRECENT