Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / इतवार को टोली चौकी में रिश्तों का दू बा दू प्रोग्राम

इतवार को टोली चौकी में रिश्तों का दू बा दू प्रोग्राम

इदारा सियासत और माइनॉरिटी डेवलपमेंट फ़ोरम के ज़ेरे एहतेमाम मुस्लिम लड़कों-ओ-लड़कीयों की शादीयों के सिलसिले में मुनासिब और मौज़ूं रिश्तों के इंतेख़ाब के लिए वालिदैन-ओ-सरपरस्तों का 41 वां दू बा दू मुलाक़ात प्रोग्राम इतवार 22 मार्च को सु

इदारा सियासत और माइनॉरिटी डेवलपमेंट फ़ोरम के ज़ेरे एहतेमाम मुस्लिम लड़कों-ओ-लड़कीयों की शादीयों के सिलसिले में मुनासिब और मौज़ूं रिश्तों के इंतेख़ाब के लिए वालिदैन-ओ-सरपरस्तों का 41 वां दू बा दू मुलाक़ात प्रोग्राम इतवार 22 मार्च को सुबिह 10 ता 4 बजे शाम एसए इम्पीरियल गार्डन (टोली चौकी मैन रोड) मुक़र्रर है।

आबिद सिद्दीक़ी सदर एम डी एफ़ ने बताया कि पिछ्ले एक साल के दौरान एम डी एफ़ के ज़रीये तक़रीबन 1100 शादियां अंजाम पा चुकी है। दफ़्तर एम डी एफ़ अहाता रोज़नामा सियासत में हर रोज़ शादीयों के लिए मुफ़्त रजिस्ट्रेशन का सिलसिला जारी है।

इस प्रोग्राम में मेडिसन, इंजीनीयरिंग, एमबी ए, एमसी ए, बी डी एस, फार्मेसी, एमबी बी एस, ग्रैजूएटस, इंटरमीडीयएट, एस एससी, हाफ़िज़ आलम-ओ-फ़ाज़िल के अलावा अक़्दे सानी और ताख़ीर से होने वाले शादीयों के सैंकड़ों पियामात मुलाहिज़ा के लिए रखे जाऐंगे। इस बार लड़कों-ओ-लड़कीयों के वालिदैन को बाहमी मुशावरत की वसी तर सहूलयात फ़राहम की जा रही हैं।

सदर एम डी एफ़ ने बताया कि प्रोग्राम की सदारत ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत-ओ-सरपरस्त आला एम डी एफ़ करेंगे। मुहम्मद मुईनुद्दीन सदर फेडरेशन आफ़ टोली चौकी कॉलोनीज़ बहैसीयत मेहमान ख़ुसूसी शरीक होंगे। सियासत-ओ-एम डी एफ़ की तरफ् से शीया बिरादरी के लिए अलाहिदा और करीमनगर मुस्तक़र पर दू बा दू मुलाक़ात प्रोग्राम रखा गया जिस में वालिदैन-ओ-सरपरस्तों की बड़ी तादाद ने रिश्तों का इंतेख़ाब किया।

ज़हीरुद्दीन अली ख़ान मैनेजिंग एडीटर रोज़नामा सियासत और आबिद सिद्दीक़ी और मुईनुद्दीन ने एसए इम्पीरियल गार्डन पहुंच कर दू बा दू प्रोग्राम के इंतेज़ामात का जायज़ा लिया। मौसिम-ए-गर्मा के पेशे नज़र वालिदैन-ओ-सरपरस्तों को पीने के पानी और दुसरे सहूलयात फ़राहम की जाएंगी।

वालिदैन-ओ-सरपरस्तों से ख़ाहिश की गई हैके वो अपने लड़कों-ओ-लड़कीयों के दो अदद फ़ोटोज़ और बायो डाटास अपने हमराह लाएंगे। रजिस्ट्रेशन का आग़ाज़ इतवार को 10 बजे दिन से होगा। तफ़सीलात के लिए फ़ोन नंबर 9394801526 पर रब्त करें।

TOPPOPULARRECENT