Saturday , September 23 2017
Home / Hyderabad News / इदारा सियासत की तरफ से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

इदारा सियासत की तरफ से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

हैदराबाद 17 अगस्त: आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर सियासत को पुलिस ज़हीराबाद का मुरासला वसूल हुआ जिसमें मुस्लिम लाश की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई जिनका ज़हीराबाद में ना मालूम गाड़ी की टक्कर की वजह से इंतेक़ाल होगा।

दूसरा मुरासला orthen old age homeआरे थीन ओलड एज होम हयातनगर का था जिसमें मुस्लिम ख़ातून ज़ेर परवरिश थी इंतेक़ाल के बाद तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई। कामाटीपूरा पी एस से भी मुस्लिम ख़ातून की लाश की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई।

रेलवे पुलिस पी एस काचीगुड़ा से 4 पी एस हुमायूँनगर से 1 एस आर नगर से 1 शाह इनायत गंज पी एस से मुहम्मद शरफ़ अलामीन के मरासले में 2 पी एस बंजाराहिलस से 1 पी एस सुलतान बाज़ार से 1 पी एस आसिफ़नगर से एक पी एस अफ़ज़लगंज से 1।

इसी तरह जुमला 15 मुस्लिम लाशों बिशमोल ख़ातून की लाशों की तदफ़ीन क़ब्रिस्तान कोकटपल्ली में अमल में लाई गई। इन मुस्लिम लाशों को दवाख़ाना उस्मानिया और गांधी हस्पताल से हासिल किया गया।

उनकी नमाज़ जनाज़ा मौलाना मुहम्मद ज़ुबैर ने पढ़ाई। सय्यद अबदुलमनान ने कहा कि ज़हीराबाद हो या कोई शहर इदारा सियासत की तरफ् से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन की इत्तेला पर दुख और मुसर्रत दोनों शामिल हैं। अल्लाह पाक से दुआ हैके ज़ाहिद अली ख़ान की सरपरस्ती में जो मिल्लत फ़ंड के तआवुन से तदफ़ीन का काम जारी रहे।

TOPPOPULARRECENT