Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / इदारा सियासत की तरफ से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

इदारा सियासत की तरफ से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

आमिर अली ख़ां न्यूज़ एडीटर सियासत को उस्मानिया दवाख़ाना से डॉक्टर मुहम्मद तक़ी उद्दीन का मुरासला वसूल हुआ, जिस में आमना बेगम की लाश की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई, जिस को ग़ैर मुस्लिम अफ़राद ने दवाख़ाना में शरीक करवाया और इंतेक़ाल के बाद ज

आमिर अली ख़ां न्यूज़ एडीटर सियासत को उस्मानिया दवाख़ाना से डॉक्टर मुहम्मद तक़ी उद्दीन का मुरासला वसूल हुआ, जिस में आमना बेगम की लाश की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई, जिस को ग़ैर मुस्लिम अफ़राद ने दवाख़ाना में शरीक करवाया और इंतेक़ाल के बाद जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ां मैनेजिंग एडीटर सियासत को इत्तेला दी।

दूसरा मुरासला रेलवे पुलिस काचिगुड़ा से मुहम्मद रियाज़ उद्दीन का था, जिस में दो मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई है। इसी तरह सैफआबाद पुलिस, शाह इनायत गंज पुलिस, द्वंदयुगल पुलिस, काचिगुड़ा पुलिस, लंगर हौज़ पुलिस, रेलवे पुलिस सिकंदराबाद, हबीबनगर पुलिस, दबीरपुरा पुलिस स्टेशन से एक एक करके जुमला 17 मुस्लिम लाशें दवाख़ाना उस्मानिया और गांधी हॉस्पिटल से हासिल की गईं, जिन की तदफ़ीन क़ब्रिस्तान कोकटपली में अमल में लाई गई।

जनाब मुहम्मद मंसूर ख़ां फ़ाज़िल कंपनी ने ग़ैर मुस्लिम अफ़राद की तरफ से एक मुस्लिम ख़ातून को दवाख़ाना में शरीक करने और फिर इंतेक़ाल की इत्तेला देने पर उन से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

इस कार-ए-ख़ैर में हिस्सा लेने पर ऐडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ने सदर क़ब्रिस्तान शेख़ अबदउल-अज़ीज़ और उनके रफ़क़ा का शुक्रिया अदा किया। वाज़िह रहे कि इन लावारिस मुस्लिम लाशों की नमाज़ जनाज़ा क़ब्रिस्तान में ही मौलाना मुहम्मद तुफ़ैल मुदर्रिसा सिराज उल-उलूम बोराबंडा ने पढ़ाई।

TOPPOPULARRECENT